• OMX Baltic0,61%306,9
  • OMX Riga0,00%875,55
  • OMX Tallinn0,57%1 908,44
  • OMX Vilnius0,69%1 189,09
  • S&P 500−0,01%6 114,63
  • DOW 30−0,37%44 546,08
  • Nasdaq 0,41%20 026,77
  • FTSE 100−0,37%8 732,46
  • Nikkei 225−0,79%39 149,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%95,5
  • OMX Baltic0,61%306,9
  • OMX Riga0,00%875,55
  • OMX Tallinn0,57%1 908,44
  • OMX Vilnius0,69%1 189,09
  • S&P 500−0,01%6 114,63
  • DOW 30−0,37%44 546,08
  • Nasdaq 0,41%20 026,77
  • FTSE 100−0,37%8 732,46
  • Nikkei 225−0,79%39 149,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%95,5
  • 15.01.02, 12:08
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kombineeritud sõidukaart elektriraudtee kasutajatele

Juba sel aastal jõuab Tallinnas müügile kombineeritud perioodikaart, millega saab sõita nii pealinna ühistranspordis kui ka elektriraudteel, teatab Raepress.
Soodsa hinnaga ühtne sõidukaart võimaldab äärelinnades elavatele inimestele senisest mugavamat ümberistumist ühelt transpordiliigilt teisele.
Tallinna abilinnapea Toivo Ninnase sõnul on kavandatav projekt veel
tööjärgus ning täpset kuupäeva, mil ühtne sõidukaart müügile jõuab, ei oleteada. 'Hetkel käivad veel läbirääkimised elektriraudtee esindajategasõidukaartide müügist laekuvate tulude jaotamise üle. Seejärel esitablinnavalitsus vastavasisulise eelnõu volikogule, kelle pädevuses on taolistetehingute kinnitamine. Põhimõtteline otsus laiendatud võimalustega kuukaardiloomiseks on aga langetatud ning see peaks kava kohaselt kioskitesse müügilejõudma hiljemalt sügiseks,' ütles Ninnas.
Kombineeritud kuukaardi hind hakkab kokkuvõttes olema soodsam kui osta
eraldi kaks sõidukaarti linna ühistranspordi ja elektriraudtee kasutamiseks.Ühtlasi ei pea rongi ja bussiga sõitev inimene uue kuukaardi puhulmuretsema, et kahe sõidudokumendi kehtivusaeg võib lõppeda erineval ajal.
Elektriraudtee ja linna ühistranspordi ühtne kaart ei hakka asendama seni
kasutusel olevaid perioodikaarte, vaid tuleb müügile täiesti eraldi tootena.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.02.25, 15:03
Alexela ekspert: „Selline energiapoliitika kujundamine ei tohiks olla kohane demokraatlikule riigile“
Nädalavahetusel toimunud desünkroniseerimine oli alles esimene samm Eesti energeetika vajaduste lahendamiseks. Veel on astuda palju samme, et elekter oleks Eestis tarbijale mõistliku hinnaga ning varustuskindlus oleks tagatud.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele