• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 225−0,37%39 664,95
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 225−0,37%39 664,95
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 31.01.02, 14:54
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Turunduskonverents: Äri põhineb 100% emotsioonidel

Turunduskonverentsil Password 2002 ütles Soome ettevõtte MicroMedia juhatuse esimees Esko Reinonpoika Alanko äsja, et enamik ostuotsuseid ei tehta mitte ratsionaalsetest kaalutlustest, vaid just emotsionaalsetest.
'Harley Davidsoni ostetakse seetõttu, et see annab omanikule teatava staatuse ja edu märgi, mitte aga ratsionaalsetest põhimõtetest lähtuvalt,' tõi Alanko näite.
Ettevõtte edu tagab organisatsiooni sees olev atmosfäär, seetõttu tuleb alustada õige raamistiku loomisest, et asjatundjad saaksid oma tööd hästi teha ja kõige tähtsam - usuksid ühisvisiooni. 'Rahvas, kellel ei ole visiooni hukkub, on kirjutatud juba piiblis,' sõnas Alanko.
Äris on emotsioonidel väga tähtis osakaal ja seetõttu on väga oluline pidev kliendisuhete hoidmine ja arendamine. '80% kaotatud klientidest on kaotatud just seetõttu, et on unustatud ühenduse pidamine peale müügitehingu sooritamist,' sõnas Alanko. Alanko võrdles suhteid kliendiga abieluga, kus ka peale 30-aastast abielu tuleb partnerile meelde tuletada, et teda armastatakse.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 10 p 1 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele