Kasiinoäri edukus ei sõltu massile suunatud kampaaniate edukusest. Ka siis mitte, kui see seadusega lubatud oleks. Kampaania on alati ühekordne äri. Kasiinoäri on meelelahutuse, kujutelmade ja visioonide äri, mille edukuse nurgakiviks on hea teenindus, meeleolu ja kliendi väärtustamine. Loomulikult väärtustab Olympic Casino enim enda püsikliente ja loome neile selleks privileege. Kampaania baseerub asjadel, privileeg inimestel.
Olympic Casino turundus- ja müügitegevuse põhistrateegia on võimaldada oma parimatel kundedel kokku saada. See on justkui ?kasiino majasõprade klubi? ? igaühele meist meeldib pidutseda, mida kauem, seda parem. Me peame olema suutelised andma oma klientidele piisavalt põhjust meie juurde uuesti ja uuesti tagasi tulla ning tagama selle, et neil oleks meie kasiinos hea. Nad tulevad ja toovad oma sõbrad kaasa.
Üldreklaam ehk kaubamärgireklaam loob kohale imago; müügipromotsioon loob külastajaskonna; suunatud marketingiga seome kliendi enda külge. Me rõhume kliendi reaktsioonile, anname põhjuse reageerida ja oleme suunatud tema huvile ja kasule. Iga klient soovib, et teda koheldaks nagu inimest, mitte nagu turusegmenti.
Kontsentreerume alati isikukesksele teenindusele ja klientide motiveerimisele, sest edukas turundus, edukas müük on alati emotsionaalne. Reklaaminduses võidab emotsioon alati kuivad faktid. Emotsioon on tugevam kui loogika.
Veedame iga nädal vähemalt ühe päeva kasiinosaalis oma klientidega võisteldes.
Mis on nimekirja ja andmebaasi vahe? Esimene ütleb sulle ?mida??, teine alles ?miks??. ?Miks?? on olulisem kui ?mida??.
Kujutlusvõime ja uudsus garanteerib edu, mitte suur reklaamieelarve. Me loome unistusi, ja unistused ei ole kulunud sõnade jaoks. Olla loov ei tähenda tark ja armas olemist. Loovuse ülesanne on suurendada külastatavust. Turundus- ja müügitegevust ei saa vaadelda eraldi kunstivormina, vaid müügivahendina, mis peab müüma midagi, lubama midagi, pakkuma kliendile mingit tulu, looma temas teadlikkuse ja muljeid.
Indiviidiajastul on unistuste täitmine kõige produktiivsem taktika. Personaalne suhtlus, pidev tunnustamine, viisakus, respekt, tähelepanu detailidele, tagasiside ? kõik need on väga võimsad töövahendid lojaalsuse kujundamisel. Iga klient tahab isiklikku tähelepanu samavõrd, kui ta tahab komplimente, sest kui ei ole dialoogi, ei ole ka lojaalsust.
Uue kliendi leidmine on Olympic Casinos marketingiprotsessi algus, mitte lõpptulemus. Meeldivad üllatused tekitavad püsikliendi, hoiavad meie äri käimas. Suhted kliendiga on meie äri nurgakivi, põrand meie jalge all.
Autor: Pear Väli
Seotud lood
Kulla hind kasvas jaanuaris väga kiiresti – pärast mõnekuust külgsuunalist liikumist on kuld nii dollaris kui euros uued rekordid saavutanud. Sellele aitasid kaasa nii turu tugevad fundamentaalnäitajad kui ka Trumpi alustatud kaubandussõda.