• OMX Baltic0,04%302,27
  • OMX Riga0,28%895,38
  • OMX Tallinn−0,07%2 068,1
  • OMX Vilnius0,38%1 202,06
  • S&P 5000,52%6 204,95
  • DOW 300,63%44 094,77
  • Nasdaq 0,47%20 369,73
  • FTSE 1000,21%8 779,1
  • Nikkei 225−1,24%39 986,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,22
  • OMX Baltic0,04%302,27
  • OMX Riga0,28%895,38
  • OMX Tallinn−0,07%2 068,1
  • OMX Vilnius0,38%1 202,06
  • S&P 5000,52%6 204,95
  • DOW 300,63%44 094,77
  • Nasdaq 0,47%20 369,73
  • FTSE 1000,21%8 779,1
  • Nikkei 225−1,24%39 986,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,22
  • 05.03.02, 14:16
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

ÄP turismiseminar: Teenindama peab nii, et klient tagasi tuleks

Viimaste aastate jooksul on pidevalt suurenenud teeninduse osatähtsus ja seetõttu on oluline teenindada klienti nii, et ta tagasi tuleks, sõnas Scandic Hotel St. Barbara direktor Kadi Saluoks.
'Valige hoolega inimesi, keda võtate tööle klienditeenindajaiks,' soovitas Saluoks. 'Sellest sõltub teie edu.' Teeninduse edukuse tagab ka tingimuste loomine meeskonnas, motiveerimine, ettevõtte lõppeesmärgi selgus ja partnerluse õhkkond kõikidel tasanditel. Nt Ritz Carlton hotellis on motoks 'We are ladies and gentlemen, serving ladies and gentlemen', mis tähendab seda, et nii klient kui teenindaja on samal tasandil.
Saluoksa sõnul toimuvad igal hommikul Scandic Hotel St. Barbaras lühikoosolekud, kus vaadatakse üle, kes sel päeval hotellis ööbivad, et arvestada kliendite erisoovidega. Nii saab nt hommikusöögil serveerida kliendi lemmikteed. 'Oluline ei ole mitte niivõrd uute klientide otsimine, vaid just olemasolevate kinnistamine,' sõnas Saluoks.
Saluoksa sõnul on olulised teenindusstandardid, sest need muudavad teenindajate töö lihtsamaks. Saluoksa sõnul on kasulikud ka teenindaja ja juhi käsiraamatud, mis aitavad töötajad viia kurssi toodete ja ettevõtte poolsete otustega. 'Koheldes klienti nii, nagu tahate, et ka teid koheldaks, tagab hea teeninduse ning toob kliendi uuesti tagasi,' sõnas Saluoks.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 15 p 22 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele