Hansapank üritab kliendieeliste programmiga Partner juurde saada kuni 30 000 klienti, pakkudes muu hulgas eelisjärjekorra kaarti.
?Kõige põhilisem kriteerium on igakuine võime säästa vähemalt tuhat krooni,? ütles Hansapanga suhtekorraldusjuht Ando Noormets Eesti Päevalehele. ?Tuginesime pakkumise koostamisel kliendi finantskäitumisele ja pangateenuste kasutamisaktiivsusele.?
Tema sõnul on kliendieeliste programmi Partner potentsiaal kuni 30 000 klienti. ?Tibude lugemiseks on veel vale aeg, kuna programm on algusjärgus ja hetkel on ettepanekute aeg,? lisas Noormets.
Sampo Panga turundusdirektori Ranno Pajuri sõnul on 30 000 kliendi liitumine Hansapanga Partner-programmiga konservatiivne hinnang.
Hansapank pakub kuni 30 000 inimesele isiklikku haldurit, kes jagaks kliendile personaalselt infot ning nõustaks teda. Samuti saaks Partner-programmi klient näiteks kuni neljakordse limiidiga arvelduskrediiti või laenu 48 tunni jooksul.
Noormetsa sõnul on teenused eeskätt investeerimisega seotud.
Samuti hõlmaks Partner-programm kiirteenindust pangakontoris ja 25protsendilisi allahindlusi lepingutasudelt.
Noormetsa kinnitusel ei teeni Hansapank Partner-programmiga lähiajal midagi.
Tihe konkurents Eesti pangandusturul ei ole pannud panku teenuste hindu alandama ja selle asemel üritatakse turgu võita turundusnippidega.