• OMX Baltic−0,19%308,06
  • OMX Riga0,56%875,47
  • OMX Tallinn−0,14%2 046,56
  • OMX Vilnius0,25%1 211,18
  • S&P 5000,00%5 844,61
  • DOW 300,00%41 860,44
  • Nasdaq −1,41%18 872,64
  • FTSE 100−0,75%8 720,33
  • Nikkei 225−0,84%36 985,87
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%90,04
  • OMX Baltic−0,19%308,06
  • OMX Riga0,56%875,47
  • OMX Tallinn−0,14%2 046,56
  • OMX Vilnius0,25%1 211,18
  • S&P 5000,00%5 844,61
  • DOW 300,00%41 860,44
  • Nasdaq −1,41%18 872,64
  • FTSE 100−0,75%8 720,33
  • Nikkei 225−0,84%36 985,87
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%90,04
  • 08.05.02, 13:49
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

ÄP seminar: Ära koonerda üritusel!

Ürituse planeerimisel tuleb arvestada eelarvet ja korraldada üritus vastavalt võimalustele.
Optimaalne hind ei tohi tähendada koonerdamist. 'Näiteks kui eelarve ei võimalda teha pidulikku lõunasööki kallis restoranis, siis ära mine kehvemasse restorani, vaid korralda näiteks hamburgeripiknik,' soovitas EMT turundusdirektor Jüri Teemant. Tihti ei planeerita kõrvalkulusid, nagu garderoobi tagamine, turvalisuse tagamin jm. Need detailid aga on olulised positiivse emotsiooni saamiseks. 'Ole ise korraldajana kontrollivas positsioonis ja tähelepaneli,' sõnas Teemant. 'Paranda viga või nõua parandamist kohe üritusel.'
Kui on tegemist brändikeskse üritusega, siis ole kindel, et sinu bränd on parimas kohas positsioneeritud. Ära lase unustada, et sina oled korraldaja. Samas ära ekspluateeri oma brändi üle. Nt EMT koostöös ERKI Moeshow?ga leiti, et kõige õigem on ekspluateerida EMT"d Simpel kõnekaardi tootega ning nii loodi Simpel-stiilis kleit, mis leidis ka positiivse meediakajastuse.
Võimalikult laia meediakajastuse saamiseks tuleb leida ise põhjus, millest ajakirjandus huvituks: tekita põnevust, kutsu kohale prominendid ja arvesta meedia töörutiini, soovitas Teemant. 'Ära kutsu ajakirjanikke laupäevasele üritusele, sest siis on neil vaba päev,' sõnas Teemat. 'Kutsu ajakirjanikud hoopis pühapäeval, sest siis kirjutavad nad esmaspäevasesse lehte,' tõi Teemant näite. Tee üritus ise huvitavaks - nt nurgakivi panekul mõtle läbi, mis sinna asetatakse. Meediasündmus saab ka Stockmanni Hulludest Päevadest, kui seal on prominendid odavat kaupa himustamas.
Suurfirmadel, kellel rohkem kliente, tuleb korraldada mitmeid üritusi, et saaks sarnase sihtrühma kokku tuua. Väikefirmadel on lihtsam personaalselt läheneda. EMT teeb aastas 2 suurüritust ? jaanuaris ja suve hakul. Jaanuari lõpus korraldati vastuvõtt suurklientidele, mis oli Eurovisiooni teemaline, kuna EMT on Eurovisiooni kuldsponsor.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele