• OMX Baltic−0,81%306,85
  • OMX Riga−0,22%867,16
  • OMX Tallinn0,02%2 078,29
  • OMX Vilnius−0,63%1 202,39
  • S&P 500−0,01%5 911,69
  • DOW 300,13%42 270,07
  • Nasdaq −0,32%19 113,77
  • FTSE 1000,64%8 772,38
  • Nikkei 225−1,22%37 965,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%87,6
  • OMX Baltic−0,81%306,85
  • OMX Riga−0,22%867,16
  • OMX Tallinn0,02%2 078,29
  • OMX Vilnius−0,63%1 202,39
  • S&P 500−0,01%5 911,69
  • DOW 300,13%42 270,07
  • Nasdaq −0,32%19 113,77
  • FTSE 1000,64%8 772,38
  • Nikkei 225−1,22%37 965,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%87,6
  • 29.05.02, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kaikad konkurendile

Saksa kaubandusketi Lidl Eesti turule tuleku edasilükkamiseks on kohalik discounter-kett Säästumarket leidnud üsna huvitava mooduse, vaidlustades Lidli kaubamärgi registreerimise. Kes mõlemat märki näinud on, teab, et need on haruldaselt sarnased. Vaid Säästumarketi puna-sinine nimi on veidi pikem. Lidli märk on pärit iidamast-aadamast (st 1970. aastatest), Säästumarketi oma vaid mõne aasta tagant.
Ent nuta või naera ? asja tuum ongi selles, et Eesti turul on Säästumarket oma märgi jõudnud registreerida enne Lidlit. Kes ees, see mees. Nii omapärasel ja leidlikul moel on noor Säästumarket aastakümneid vanale Lidlile Eestis kaikad kodaraisse saanud.

Seotud lood

Artikkel jätkub pärast reklaami

Artikkel jätkub pärast reklaami

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tagasi Äripäeva esilehele