Kindlasti on paljud firma- ja haldusjuhid kokku puutunud probleemiga, et firmas kasvavad autodele kulutatavad summad, nagu ka sõidukite remondiks ja hoolduseks kuluv aeg. Lõppkokkuvõttes pole ikkagi võimalik kokku rehkendada, kui palju täpselt aega ja raha autopargi ülalpidamiseks kulub ja milline autokasutaja on hoolsam, milline vähem. Eriti palju kulub aega sellisele administreerimisele ettevõttes, kus on palju autosid (müügimehed, kaubaautod vms). AVIS Liising on juurutanud oma klientidele aruandlussüsteemi, mille puhul saadab liisingufirma regulaarselt (näiteks kord kvartalis) kliendile aruande kõikide tööde ja toimetuste kohta, mis autoga on tehtud. Süsteem on mõistagi võimalik vaid täisteenindusliisingut omavatele autodele, mille eest liisingufirma vastutab nii tehnohoolduste, remontide, kindlustuste, rehvivahetuste, pesude jms osas. Kui liisingufirma töötajad sooritavad autoga mõne toimingu, salvestatakse see vastavasse andmebaasi ning esitatakse hiljem kliendile raportina, mida on võimalik süstematiseerida nii perioodide, autode või erinevate tööde järgi. See annab paljuski selgema pildi, kui palju kulub firmas aega autodele või kui palju säästetakse, kui see on firmavälisele struktuurile toimetada antud. Samuti on võimalik jälgida autode läbisõitu ning seda, kui hoolas keegi oma autoga on olnud. Kui ühel autol on kasutusperioodi jooksul vaid korralised tehnohooldused ja rehvivahetused, teisel samas aga mitu avariid või värviparandust, on selge, et selle töötajaga peaks ehk väikese vestluse ette võtma.
Infosüsteemis on samuti näha, kes vastava töö teostas, seda nii liisingufirma kui tema koostööpartneri (nt autoremonditöökoja) poolt. Kui kliendil on mõne töö kohta tekkinud pretensioone, saab ta kohe vastava viitega (nt töö number) pöörduda liisingufirma poole. Firma esindaja saab juba asja edasi lahendada, pöördudes edasi töö teostaja poole. Kliendil on mugavam asju ajada ühe kindla partneriga kui laveerida eri hankijate vahel. Teenindusraporti teenus kuulub täisteenindusliisingupaketi juurde ning on klientidele tasuta.
Sügisel valmib AVISel interneti kliendiportaal, mille tulemusel saavad ettevõtte kliendid peale muude teenuste, lepinguandmete ning ka autode positsioneerimise jms näha ka oma teenindusraportit otse internetis. Piisab teha lahti arvuti ja kohe saab selgeks, millise autoga rohkem probleeme on.
Autor: Jürgen Täll
Seotud lood

5% aastaintress ja kord kvartalis intressimakse: võlakirju saab märkida kuni 30. maini