• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 14.08.02, 09:06
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

PM: Tallinna?Tartu kiirliin tuleb novembris

Edelaraudtee käivitab Tallinna-Tartu kiirliini novembri lõpus, varem takistavad kiirrongide käikuandmist käivad remonttööd.
Esialgu lubas Edelaraudtee oma kiirliini, millel kestaks sõit Tartust pealinna kaks ja pool tundi, käivitada juba tänavu suvel. Firma juhi Henn Ruubeli sõnul pole raudtee selleks veel valmis, kirjutab Postimees.
?Eesti Raudtee lubas remondi lõpetada novembriks ja see on ka esimene aeg, mil meie saame oma liini käivitada,? lausus ta.
Uus liin avatakse riikliku reisijateveo tellimuse alusel, kuid lisadotatsioone riigilt selle käigushoidmiseks ei küsita. Ruubeli kinnitusel ei tähenda see siiski, nagu töötaks uus liin vaid kommertsalustel, sest spetsiaalselt selleks komplekteeritud veeremi remondiks ja hoolduseks kasutab firma siiski ka riigi raha.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tavapärasest liinirongist eristab kiirliini peamiselt sõiduks kuluv aeg, mis praeguste plaanide kohaselt peaks olema kaks ja pool tundi ehk praegusest sõiduajast ligi tunni jagu vähem. Senise tasemega võrreldes jääb samaks ka rongi tavaklassi pilet, mis püsib 70 krooni piirimail.
Kuni 35 protsenti kallimaks kujuneb aga rongi niinimetatud esimese klassi pilet, kus reisijatele luuakse tavapärasest mugavam keskkond ning selle eest küsitakse ka rohkem raha.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 11 p 3 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele