• OMX Baltic−0,19%293,21
  • OMX Riga−0,4%912,39
  • OMX Tallinn−0,03%1 960,62
  • OMX Vilnius−0,33%1 229,82
  • S&P 500−0,1%6 600,35
  • DOW 300,57%46 018,32
  • Nasdaq −0,33%22 261,33
  • FTSE 1000,34%9 239,92
  • Nikkei 2251,15%45 303,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,45
  • OMX Baltic−0,19%293,21
  • OMX Riga−0,4%912,39
  • OMX Tallinn−0,03%1 960,62
  • OMX Vilnius−0,33%1 229,82
  • S&P 500−0,1%6 600,35
  • DOW 300,57%46 018,32
  • Nasdaq −0,33%22 261,33
  • FTSE 1000,34%9 239,92
  • Nikkei 2251,15%45 303,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,45
  • 19.09.02, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

e-ärile virtuaalmüügimees

www.liveperson.com

Artikkel jätkub pärast reklaami

Kui seni olid virtuaalfirmade peamiseks erinevuseks tavafirmadest müügimehed, keda e-äris lihtsalt ei olnudki, siis nüüd on tarkvarafirma LivePerson saanud valmis virtuaalse klienditeenindaja, kes suudab veebikülastajatega arendada vestlust ja neile lõpuks ka toote maha müüa.
Seni on sellise toote juures siiski vaja veel ka pisut reaalse, lihast ja luust inimese abi, kuid masin suudab näiteks firma kodulehel ringi eksleva tulevase kliendi juba ära tuinda ja ennustada, mida ta otsida võiks. Siis, ühel hetkel kui klient avab järjekordse lehe firma veebis, hüppab tema arvutis lahti suhtlusaken ja teatatakse: me teame, et olete siin esimest korda ja umbes teame ka seda, mis laadi toodet otsite. Kui esialgne kõnetamine on masina poolt tehtud, võib müügiprotsessi sekkuda juba ka reaalne klienditeenindaja.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele