• OMX Baltic0,04%306,98
  • OMX Riga2,19%886,13
  • OMX Tallinn−0,26%2 072,93
  • OMX Vilnius0,28%1 205,81
  • S&P 5000,41%5 935,94
  • DOW 300,08%42 305,48
  • Nasdaq 0,67%19 242,61
  • FTSE 100−0,12%8 763,56
  • Nikkei 225−0,06%37 446,81
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%89,78
  • OMX Baltic0,04%306,98
  • OMX Riga2,19%886,13
  • OMX Tallinn−0,26%2 072,93
  • OMX Vilnius0,28%1 205,81
  • S&P 5000,41%5 935,94
  • DOW 300,08%42 305,48
  • Nasdaq 0,67%19 242,61
  • FTSE 100−0,12%8 763,56
  • Nikkei 225−0,06%37 446,81
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%89,78
  • 01.10.02, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Sügisene hinnatõus jääb lennutranspordis ära

Eelmisel nädalal teatas Rahvusvaheline Lennutranspordi Assotsiatsioon (IATA), et selle aasta oktoobris ei muudeta mahukaalu põhimõtteid, millega oleks kaasnenud kuni 20 hinnatõus lennutranspordis. IATA andmeil võib see aga tulla järgmise aasta oktoobris.
Praegu kehtib lennutranspordis mahukaalus valem 1 m3 võrdub 167 kilogrammiga, see pidi ennustuste kohaselt muutuma 1 m3 võrdub 200 kilogrammiga. Balti Logistika müügijuht Mait Marran leidis, et langetati õige otsus. ?Kui hinnatõusu järgmine tähtaeg on 01. oktoober 2003, siis selleks ajaks saavad kliendid koostöös logistikapartneritega teha juba loodetavasti piisavalt ettevalmistusi, et muuta lennutranspordi hinnatõusu mõju enda jaoks minimaalseks,? lisas Marran.
?Lennutranspordiga kaupa saatvatele klientidele on uue mahukaalu mitte kehtima

Artikkel jätkub pärast reklaami

hakkamine kindlasti positiivne uudis. Kui me räägime globaalsetest ettevõtetest, kes sellest muudatusest tulenevalt hakkasid muutma oma
pakkimispõhimõtteid, siis said need kliendid nüüd pakkimise ümberkorraldamiseks ajapikendust. Need aga, kes agaralt muudatused sisse viisid, aitavad kaasa lennukite ruumiprobleemide vähendamisele, sest nende kaubad on nüüd optimaalsemalt pakitud,? arvas Air Cargo Estonia õhutranspordi müügikonsultant Helena Roots. ?Samuti on igale kliendile meeltmööda, et transpordikulud ei suurene aasta keskel, sest aasta transpordieelarveid tehes vastav info veel puudus. Järgmise aasta transpordikuludesse saab aga võimalikust muudatusest tingitud kulude tõusu juba sisse arvestada.?
Ehkki suurem hinnatõus lükkus aasta võrra edasi, on oodata mõningast hinnalisa 1. jaanuarist, mil hakkab kehtima nõue kogu lennutranspordis saadetav kaup läbi valgustada. ?Hind oleks niikuinii tõusnud, 11. septembri sündmused Ameerikas ainult kiirendasid protsessi,? selgitas hinnatõusu Jevgeni Grishin ESTMA konteineri- ja lennu-ekspedeerimisosakonnast.

Seotud lood

Artikkel jätkub pärast reklaami

Artikkel jätkub pärast reklaami

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tagasi Äripäeva esilehele