Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Firma veebileht töötab reklaamikanalina

    Suurim möödapanek veebilehe tegemisel on eesmärgi seadmine. Vähesed ettevõtted suudavad eesmärki enda jaoks ise sõnastada. Kasutage seda kogemust, mida veebitegijad omavad. Kui eesmärk on vale, ei saavuta ka veebitegija head tulemust.
    Eesmärk peab vastama küsimustele: miks seda tehakse; kellele see on orienteeritud; mida tahetakse neile öelda; kuidas seda peaks tegema nii, et see mõjuks; kes hakkab seda haldama; kus seda hoidma hakatakse. Mida rohkem küsimusi ja vastuseid saab eesmärki sisse, seda rohkem hakkab sealt läbi kumama, miks seda kodulehte tegelikult vaja on. Siis on ka veebitegijal lihtsam mõista tellija ootusi.
    Kui koduleht tellida professionaalselt teenusepakkujalt, peab tööettevõtuleping maandama kõik võimalikud ohud tellija ja teostaja jaoks. Ohud on teostaja poolelt äkiline kadumine, hilisema toe puudumine, muutuste sisseviimisel esinevad tõrked, garantii, sisu äkiline kadumine, aastas paar korda muutuvad kujunduselemendid, viivitamine töö üleandmisega. Tellija poolelt on ohtudeks puudulik lähteülesande püstitus, ebaadekvaatne tagasiside, segased juhised, otsuste muutmine, otsustajate vahetumine, öeldu muutmine endale sobivaks, töömahu suurenemine uute lisatingimustega, projekti puudumisel lisafunktsioonide lisamise vajadus.
    Oluline on ka saada veebilehele garantii hilisema toimivuse osas. Siin on vaieldamatu eelis veebitegijatel, kes kasutavad aastaid aretatud ja parandatud mootoreid. Veebilehe mootori peale uue veebi tegemine ei tohi asjalikul veebifirmal aega võtta üle nädala.
    Kuni 90 projektidest venib eeskätt tellija suutmatuse tõttu paika panna eesmärke, aktsepteerida disainikontseptsioone, ette valmistada sisumaterjale, põhjendada omi seisukohti.
    On olemas ka must stsenaarium, kus tellija mõistab poole projekti ajal, et seatud eesmärgid olid valed. Siis on kohane projekt koheselt peatada või lõpetada algsetele eesmärkidele kohaselt. Veebitegijal ei lasu kohustust kogu tellijale tehtud töö eest oma töötajatele palk välja maksta. Seega on kasulik seada kohe õiged eesmärgid.
    Suur andmemaht võib tingida keerukat ja kuni 6?7 tasandiga menüüde süsteemi kodulehel. Peab sätestama koolituse korra ja hilisema klienditoe veebitegija poolt.
    Veebilehe hind on delikaatne teema. Hinnad 8000 kuni 35 000 krooni kodulehe kohta on põhjendatud. Analüüsides ajamahtu, mis 3?4 inimese tööle kulub, ei olegi ju võimalik odavamalt kvaliteettööd teha.
  • Hetkel kuum
Paul Künnap: Soome ja Rootsi võidujooks terase pärast annab Eestile õppetunde
Rohepöördest tingitud tööstuse ümberorienteerumise ja ka ümberpaiknemise ajaaken ei ole lõputu. Kes esimesena suudab vajalikud investeeringud teha ja enda juurde meelitada, on järgnevateks kümnenditeks võitja, kirjutab värske näite põhjal advokaadibüroo Sorainen partner Paul Künnap.
Rohepöördest tingitud tööstuse ümberorienteerumise ja ka ümberpaiknemise ajaaken ei ole lõputu. Kes esimesena suudab vajalikud investeeringud teha ja enda juurde meelitada, on järgnevateks kümnenditeks võitja, kirjutab värske näite põhjal advokaadibüroo Sorainen partner Paul Künnap.
Alphabeti head tulemused tekitasid järelturul ralli
Analüütikute prognoose ületanud Alphabeti majandustulemused kergitasid järelturul Google’i emafirma aktsiat üle tosina protsendi.
Analüütikute prognoose ületanud Alphabeti majandustulemused kergitasid järelturul Google’i emafirma aktsiat üle tosina protsendi.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Teabevara on nagu ülikool
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Swedbank kaotas kasumit vähem kui SEB
Eesti kahe suurema panga tulemusi vaadates on näha, et Swedbanki kasum kahanes esimeses kvartalis vähem kui SEB-l.
Eesti kahe suurema panga tulemusi vaadates on näha, et Swedbanki kasum kahanes esimeses kvartalis vähem kui SEB-l.
Robotit arendav Eesti idufirma kaasas 1,5 miljonit eurot
Eesti idufirma 10Lines kindlustas 1,5 miljoni euro suuruse investeeringu, et laiendada tegevust Ameerika Ühendriikides.
Eesti idufirma 10Lines kindlustas 1,5 miljoni euro suuruse investeeringu, et laiendada tegevust Ameerika Ühendriikides.