Artikkel
  • Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Firma veebileht töötab reklaamikanalina

    Suurim möödapanek veebilehe tegemisel on eesmärgi seadmine. Vähesed ettevõtted suudavad eesmärki enda jaoks ise sõnastada. Kasutage seda kogemust, mida veebitegijad omavad. Kui eesmärk on vale, ei saavuta ka veebitegija head tulemust.
    Eesmärk peab vastama küsimustele: miks seda tehakse; kellele see on orienteeritud; mida tahetakse neile öelda; kuidas seda peaks tegema nii, et see mõjuks; kes hakkab seda haldama; kus seda hoidma hakatakse. Mida rohkem küsimusi ja vastuseid saab eesmärki sisse, seda rohkem hakkab sealt läbi kumama, miks seda kodulehte tegelikult vaja on. Siis on ka veebitegijal lihtsam mõista tellija ootusi.
    Kui koduleht tellida professionaalselt teenusepakkujalt, peab tööettevõtuleping maandama kõik võimalikud ohud tellija ja teostaja jaoks. Ohud on teostaja poolelt äkiline kadumine, hilisema toe puudumine, muutuste sisseviimisel esinevad tõrked, garantii, sisu äkiline kadumine, aastas paar korda muutuvad kujunduselemendid, viivitamine töö üleandmisega. Tellija poolelt on ohtudeks puudulik lähteülesande püstitus, ebaadekvaatne tagasiside, segased juhised, otsuste muutmine, otsustajate vahetumine, öeldu muutmine endale sobivaks, töömahu suurenemine uute lisatingimustega, projekti puudumisel lisafunktsioonide lisamise vajadus.
    Oluline on ka saada veebilehele garantii hilisema toimivuse osas. Siin on vaieldamatu eelis veebitegijatel, kes kasutavad aastaid aretatud ja parandatud mootoreid. Veebilehe mootori peale uue veebi tegemine ei tohi asjalikul veebifirmal aega võtta üle nädala.
    Kuni 90 projektidest venib eeskätt tellija suutmatuse tõttu paika panna eesmärke, aktsepteerida disainikontseptsioone, ette valmistada sisumaterjale, põhjendada omi seisukohti.
    On olemas ka must stsenaarium, kus tellija mõistab poole projekti ajal, et seatud eesmärgid olid valed. Siis on kohane projekt koheselt peatada või lõpetada algsetele eesmärkidele kohaselt. Veebitegijal ei lasu kohustust kogu tellijale tehtud töö eest oma töötajatele palk välja maksta. Seega on kasulik seada kohe õiged eesmärgid.
    Suur andmemaht võib tingida keerukat ja kuni 6?7 tasandiga menüüde süsteemi kodulehel. Peab sätestama koolituse korra ja hilisema klienditoe veebitegija poolt.
    Veebilehe hind on delikaatne teema. Hinnad 8000 kuni 35 000 krooni kodulehe kohta on põhjendatud. Analüüsides ajamahtu, mis 3?4 inimese tööle kulub, ei olegi ju võimalik odavamalt kvaliteettööd teha.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Olulisemad lood

Tõnu Mertsina: ettevõtete kasvuväljavaade halveneb
Ettevõtetel on üha keerulisem suunata oma suureks paisunud kulusid edasi teistele ettevõtetele ja lõpptarbijatele, kirjutab Swedbanki peaökonomist Tõnu Mertsina.
Ettevõtetel on üha keerulisem suunata oma suureks paisunud kulusid edasi teistele ettevõtetele ja lõpptarbijatele, kirjutab Swedbanki peaökonomist Tõnu Mertsina.
Kristiina Saal: viis soovitust, kuidas leida meeskonda õiged inimesed
Värbamiskuulutuste põhjal pakub sageli tööd maailma ägedaim ettevõte. Selgem sõnum ning oma eripärade tundmine töötab paremini, kirjutab CVO Recruitmenti värbamispartner ja juhtgrupi liige Kristiina Saal.
Värbamiskuulutuste põhjal pakub sageli tööd maailma ägedaim ettevõte. Selgem sõnum ning oma eripärade tundmine töötab paremini, kirjutab CVO Recruitmenti värbamispartner ja juhtgrupi liige Kristiina Saal.
HSBC teenib oma Kanada äri müügist üle viie miljardi dollari erakorralist tulu
HSBC pank teatas täna, et müüb oma Kanada äritegevuse Royal Bank of Canadale 13,5 miljardi dollari ehk 10 miljardi dollari eest, mis annab võimaluse oluliseks ühekordseks dividendiväljamakseks, vahendab Reuters.
HSBC pank teatas täna, et müüb oma Kanada äritegevuse Royal Bank of Canadale 13,5 miljardi dollari ehk 10 miljardi dollari eest, mis annab võimaluse oluliseks ühekordseks dividendiväljamakseks, vahendab Reuters.
Reaalajas börsiinfo
Suures kahjumis Operaili kaubaveod on tänavu vähenenud poole võrra
Riigile kuuluva raudteevedude ettevõtte Operail kaubamahud on Vene sõja tõttu kokku kuivanud ning kasumi asemel vaatab esimese 9 kuu tulemustest vastu 3,5 miljoni euro suurune kahjum.
Riigile kuuluva raudteevedude ettevõtte Operail kaubamahud on Vene sõja tõttu kokku kuivanud ning kasumi asemel vaatab esimese 9 kuu tulemustest vastu 3,5 miljoni euro suurune kahjum.
Kas ennetada tööstressi või tegeleda tagajärgedega?
Vaimse tervise kuu on läbi, aga see ei tähenda sugugi, et vaimne tervis oleks sellega kuidagi korda saanud. Vastupidi: ees on ootamas rasked ajad – külm ja pime talv, teadmatus sõja asjus, toodete ja teenuste hinnatõusu tõttu ka majanduslikult keerulised ajad –, nii et pigem tasuks ennetavalt töötajate vaimsele tervisele rohkemgi tähelepanu pöörata.
Vaimse tervise kuu on läbi, aga see ei tähenda sugugi, et vaimne tervis oleks sellega kuidagi korda saanud. Vastupidi: ees on ootamas rasked ajad – külm ja pime talv, teadmatus sõja asjus, toodete ja teenuste hinnatõusu tõttu ka majanduslikult keerulised ajad –, nii et pigem tasuks ennetavalt töötajate vaimsele tervisele rohkemgi tähelepanu pöörata.
Milrem Robotics saadab Ukrainasse 14 robotsõidukit
Eestis loodud robootika ja autonoomsete süsteemide arendaja Milrem Robotics ja Saksa kaitsetööstus Krauss-Maffei Wegmann saadavad 14 mehitamata maasõidukit THeMIS Ukrainasse.
Eestis loodud robootika ja autonoomsete süsteemide arendaja Milrem Robotics ja Saksa kaitsetööstus Krauss-Maffei Wegmann saadavad 14 mehitamata maasõidukit THeMIS Ukrainasse.
Raadiohommikus: gaasi haalamisest ja koroonatestide lõppemisest
Kolmapäeva hommikul räägime Äripäeva raadio hommikuprogrammis nii meditsiiniärist, gaasiterminali haalamiskaist kui ka Eesti sisemajanduse koguproduktist ja mainekast arvamuskonkursist.
Kolmapäeva hommikul räägime Äripäeva raadio hommikuprogrammis nii meditsiiniärist, gaasiterminali haalamiskaist kui ka Eesti sisemajanduse koguproduktist ja mainekast arvamuskonkursist.

Olulisemad lood

Tallinkist läinud finantsjuht: oli sobilik hetk edasi liikuda
"Finantsdirektori positsioonil Tallinkis olin tõesti vaid kaks aastat, kuid minu lahkumise hetkeks oli selge, et kõige sügavam koroonakriisi põhi on ettevõttel seljataha jäetud ning edasised trendid liiguvad õiges suunas," ütles Tallinkist kinnisvaraarendusfirmasse Liven läinud finantsjuht Joonas Joost.
"Finantsdirektori positsioonil Tallinkis olin tõesti vaid kaks aastat, kuid minu lahkumise hetkeks oli selge, et kõige sügavam koroonakriisi põhi on ettevõttel seljataha jäetud ning edasised trendid liiguvad õiges suunas," ütles Tallinkist kinnisvaraarendusfirmasse Liven läinud finantsjuht Joonas Joost.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.