Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Eesti märk nüüd ka alkoholipudelil
Alkoholitootja Liiwi Heliis hakkas tootma turistidele meeneks mõeldud Eesti märgi kujutisega suveniirnapsu.
Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse andmetel on Liiwi Heliis üks uusimaid Eesti märgi kasutajaid.
Tänaseks on Eesti märgi kasutamiseks litsentsilepingu sõlminud 44 ettevõtet ja asutust, umbes samasuure arvu soovijatega on läbirääkimised pooleli. Märgi kasutamine on tasuta.
Riiklike struktuuride kõrval on uue märgi kasutusele võtnud ka paljud eraettevõtted. Estonian Air kasutab seda nii lennukitel kui piletitel, Tallinna Sadam ja Tallinna Lennujaam oma terminalides ja reklaamides. Hästi müüvad Welcome to Estonia logoga Marati T-särgid, fleesjakid ja lasteriided.
AS Pitser on märgi kasutusele võtnud klaasist esemetel, AS Promoline aga oma ärikingituste sarjal. Sama tähist kannavad ka E-Piima ekspordiks minev või ja ASi Frens rahvusvaheliste konverentside materjalid.
Eesti riik kulutas oma märgi väljatöötamisele 13 miljonit krooni.