• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Mida reisile minnes kaasa võtta

    Just selline küsimus tekib tihti äri- või puhkusereisi jaoks kohvreid pakkides. Seda tehes on aga raske otsustada, mis kaasa võtta või mis hoopis maha jätta. Tulemuseks ongi tavaliselt kohver, mille sisust suurema osaga pole sihtkohas suurt midagi peale hakata.
    Siinkohal tasub aga abi saamiseks pöörduda interneti poole. Mees nimega Mats Henricson on loonud lehekülje The Universal Packing List, mis aitab siis, kui on vaja otsustada, mida võtta kaasa matkale või hoopis näiteks ümbermaailmareisile.
    See 1993. aastast tegutsev lehekülg võib esialgu tunduda oma visuaalse poole pealt küll veidi aegununa, kuid sisu teeb selle puudujäägi mitmekordselt tasa.
    Lehekülje kasutamine on küllaltki lihtne: tuleb vaid paika panna kriteeriumid, mis sobivad teie reisiga. Valiku tegemist aitavad lihtsustada erinevad teemade nimekirjad, mis haaravad erinevaid valdkondi alates isiklikust hügieenist ja lõpetades sihtkoha temperatuuri ning sinna minemiseks kasutatava transpordiga. Määrata tuleb ka reisi kestvus.
    Sobivate valikute tegemise järel piisab vaid ühest hiireklikist ning valmis ongi nimekiri peamistest vajaminevatest esemetest. Vajadusel saab nimekirja pikkust ka muuta, valides näiteks ainult hädavajalikud esemed. Selle tulemusena lüheneb kaasavõetavate asjade nimekiri oluliselt. Soovi korral saab nimekirja ka salvestada ning kasutada seda kui kontrolli oma kohvi pakkimisel. Sinna võib loomulikult lisada täiendavalt vaja minevaid esemeid või siis sealt kustutada neid, mida vaja ei lähe.
    Juba valmis nimekirja saab saata ka näiteks mõnele samasse sihtkohta sõitvale sõbrale, nii saab ta oma kohvri pakkimisel juba arvestada eelnevalt tehtud valikuga.
    Lehekülje koostaja hoiatab samas, et seda tohib kasutada vaid isiklikuks otstarbeks, lehekülje igasugune kommertslik kasutamine pole lubatud.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Urmas Villmann: parim reklaamikanal on Lasnamäe kanal
Telereklaami eest saab minna kööki võileiba tegema, digireklaami vastu aitab AdBlock, autos kõlavast tüütust raadioreklaamist päästab üks nupuvajutus. Aga välireklaami eest on raske põgeneda, kirjutab loovagentuuri Kontuur Leo Burnett loovjuht, partner ja juhatuse liige Urmas Villmann Äripäeva teemaveebis Bestmarketing.ee.
Telereklaami eest saab minna kööki võileiba tegema, digireklaami vastu aitab AdBlock, autos kõlavast tüütust raadioreklaamist päästab üks nupuvajutus. Aga välireklaami eest on raske põgeneda, kirjutab loovagentuuri Kontuur Leo Burnett loovjuht, partner ja juhatuse liige Urmas Villmann Äripäeva teemaveebis Bestmarketing.ee.
Dow ja S&P 500 tõusid uute rekorditeni
Dow Jonesi ja S&P 500 indeksid tõusid täna uute rekorditeni, tulemuste hooajal saab see nädal olema hooaja üks aktiivsemaid, vahendab Reuters.
Dow Jonesi ja S&P 500 indeksid tõusid täna uute rekorditeni, tulemuste hooajal saab see nädal olema hooaja üks aktiivsemaid, vahendab Reuters.
Raadiohommikus: aina uusi turge vallutav Eesti pank
Äripäeva raadio teisipäevases hommikuprogrammis käsitletakse teemasid finantsmaailmast hambaravini.
Äripäeva raadio teisipäevases hommikuprogrammis käsitletakse teemasid finantsmaailmast hambaravini.
Majutusasutuste kogemused hullude klientidega: poissmehed leiavad alati vahukustuti üles
Mustjõe Kõrtsitalu perenaine Evika Eljas ja Go Hotel Shnelli hotellijuht Alver Pupart meenutasid saates "Turismitund" kogemusi raskete klientidega. "Vahel astub mõni inimene läbi seina ka," muigas Pupart.
Mustjõe Kõrtsitalu perenaine Evika Eljas ja Go Hotel Shnelli hotellijuht Alver Pupart meenutasid saates "Turismitund" kogemusi raskete klientidega. "Vahel astub mõni inimene läbi seina ka," muigas Pupart.