Austraalia BRL Hardy ja USA Constellation Brands ühinemise tulemusena tekkis maailma suurim veini tootmise ja müügiga tegelev firma, kirjutas BBC.
Constellation Brands nõustus maksma 10,5 AUD iga BRL Hardy aktsia eest. Nii tekkis 1,1 mld USD (16,3 mld krooni) suuruse turuväärtusega kompanii, mida hakkab juhtima BRL Hardy tegevdirektor Stephen Millar.
Kompaniid juba asutasid ühisettevõtte Pacific Wine Partners, mis tegeleb Austraalia veinide viimisega USA turule.
USA kompanii juhi Richard Sandsi sõnul võimaldab ühinemine kompaniil edukamalt arendada veiniturul kaubamärke, mis teevad läbi kõige suuremat tõusu - jutt on eelkõige nn Uue Maailma, st USA, Austraalia, Uus-Meremaa ja T?iili, veinidest.
Artikkel jätkub pärast reklaami
BRL Hardy on Austraalia suurfirma, mis moodustus 1992. aastal Berri Renmano ja Thomas Hardy and Sons ühinemise tulemusena.
Constellation Brandsile kuuluvad kaubamärgid Paul Masson, Nobilo, Ravenswood, Stowells of Chelsea, kompanii toodab lisaks veinile veel siidrit ja õlut.
<#BBC=http://news.bbc.co.uk/hi/russian/business/newsid_2667000/2667705.stm>