Esmofoni eelmise kuu telefonimüügist moodustasid värvilise ekraaniga telefonid koguni 47 protsenti.
ASi Esmofon äri- ja finantsjuht Heiko Sõro ütles, et kõrge müügiprotsent saavutati tänu kampaaniatele. Juunis on vastav näitaja 36 protsenti, kirjutab Eesti Päevaleht.
?Värviline ekraan on mobiiltelefoni ostmise juures järjest suurem argument,? lausus Sõro. Esmofon müüb poolaastaga umbes 30 000 mobiiltelefoni.
Tele2 avalike suhete juht Inga Jagomäe ütles, et värvilise ekraaniga mobiiltelefonide ostubuumi hetkel ei ole. ?Värvilise ekraaniga telefonid on tavalisest kallimad, seega soetatakse jätkuvalt peamiselt mustvalgeid telefone,? lausus Jagomäe.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Jagomäe lisas, et kui vaadata müügitulemusi kuu lõikes, siis eelmisel kuul oli värvilise ekraanidega telefonide osakaal ca 5 protsenti kõikidest müüdavatest telefonidest. Paar kuud tagasi oli see näitaja ainult 2 protsenti.
Ka Radiolinja suhtekorraldusjuht Helena Lõhmus ütles, et viimaste kuude telefonimüügistatistika näitab, et klientide lemmikuteks on siiski endiselt n-ö mustvalge ekraaniga telefonid.
?Ilmselt ei näe kliendid värvilise ekraaniga telefonides veel piisavat lisaväärtust. Erandiks on multimeediasõnumi teenuse kasutajad ja noored, kes lisaks kõneteenusele kasutavad aktiivselt telefoni pakutavaid võimalusi, armastavad vahetada mobiili ekraanil taustapilte ja mängivad mobiilimänge. Seega võib öelda, et suurem buum tekib ilmselt siis, kui uute, turule tulevate mobiilide puhul saab iseenesest mõistetavaks värviline ekraan,? selgitas Lõhmus.
Ta lisas, et Siemensi ja Motorola mudelite puhul moodustavad ühes kuus müüdud telefonide hulgast värvilise ekraaniga telefonid 9-10 protsenti, Nokia puhul 6-8 protsenti ning Ericssonil 5 protsenti.