• OMX Baltic0,06%298,97
  • OMX Riga−0,21%889,03
  • OMX Tallinn0,18%2 058,65
  • OMX Vilnius−0,02%1 203,64
  • S&P 500−0,33%6 259,75
  • DOW 30−0,63%44 371,51
  • Nasdaq −0,22%20 585,53
  • FTSE 100−0,38%8 941,12
  • Nikkei 225−0,19%39 569,68
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%91,25
  • OMX Baltic0,06%298,97
  • OMX Riga−0,21%889,03
  • OMX Tallinn0,18%2 058,65
  • OMX Vilnius−0,02%1 203,64
  • S&P 500−0,33%6 259,75
  • DOW 30−0,63%44 371,51
  • Nasdaq −0,22%20 585,53
  • FTSE 100−0,38%8 941,12
  • Nikkei 225−0,19%39 569,68
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%91,25
  • 16.06.03, 09:05
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

EPL: Värviekraaniga mobiil kogub populaarsust

Esmofoni eelmise kuu telefonimüügist moodustasid värvilise ekraaniga telefonid koguni 47 protsenti.
ASi Esmofon äri- ja finantsjuht Heiko Sõro ütles, et kõrge müügiprotsent saavutati tänu kampaaniatele. Juunis on vastav näitaja 36 protsenti, kirjutab Eesti Päevaleht.
?Värviline ekraan on mobiiltelefoni ostmise juures järjest suurem argument,? lausus Sõro. Esmofon müüb poolaastaga umbes 30 000 mobiiltelefoni.
Tele2 avalike suhete juht Inga Jagomäe ütles, et värvilise ekraaniga mobiiltelefonide ostubuumi hetkel ei ole. ?Värvilise ekraaniga telefonid on tavalisest kallimad, seega soetatakse jätkuvalt peamiselt mustvalgeid telefone,? lausus Jagomäe.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Jagomäe lisas, et kui vaadata müügitulemusi kuu lõikes, siis eelmisel kuul oli värvilise ekraanidega telefonide osakaal ca 5 protsenti kõikidest müüdavatest telefonidest. Paar kuud tagasi oli see näitaja ainult 2 protsenti.
Ka Radiolinja suhtekorraldusjuht Helena Lõhmus ütles, et viimaste kuude telefonimüügistatistika näitab, et klientide lemmikuteks on siiski endiselt n-ö mustvalge ekraaniga telefonid.
?Ilmselt ei näe kliendid värvilise ekraaniga telefonides veel piisavat lisaväärtust. Erandiks on multimeediasõnumi teenuse kasutajad ja noored, kes lisaks kõneteenusele kasutavad aktiivselt telefoni pakutavaid võimalusi, armastavad vahetada mobiili ekraanil taustapilte ja mängivad mobiilimänge. Seega võib öelda, et suurem buum tekib ilmselt siis, kui uute, turule tulevate mobiilide puhul saab iseenesest mõistetavaks värviline ekraan,? selgitas Lõhmus.
Ta lisas, et Siemensi ja Motorola mudelite puhul moodustavad ühes kuus müüdud telefonide hulgast värvilise ekraaniga telefonid 9-10 protsenti, Nokia puhul 6-8 protsenti ning Ericssonil 5 protsenti.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 3 p 7 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele