• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 22.10.03, 13:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

S&P alandas DaimlerChrysleri krediidireitingut

Reitinguagentuur Standard amp; Poor?s alandas pärast eile avaldatud DaimlerChrysleri majandustulemusi firma krediidireitingut.
S amp;P alandas pikaajalise võlareitingu BBB+-lt BBB-le ja reitingule anti negatiivne väljavaade, kirjutab Financial Times.
S amp;P on kahtleval seisukohal Põhja-Ameerika autotööstuse suhtes. S amp;P viitas Chrysleri üksuse kehvadele tulemustele kui ohule kogu ettevõttele.
Paljud analüütikud ootasid, et Saksamaa-USA autotootja kärbib kogu selle aasta majandusprognoose, kuid kompanii säilitas eesmärgi saada Chrysleri üksusest 12 kuu tegevuskasumit.

Artikkel jätkub pärast reklaami

DaimlerChrysleri finantsjuht Manferd Gentzi sõnul valmistas reitingu alandamine pettumust. Autotööstuse analüütikud hoiatavad, et finantseerimisteenuste pakkumise kasv autotootjate poolt muudavad neid reitingutest üha sõltuvamaks. Madalam reiting toob kaasa suuremaid intressikulusid.
S amp;P otsust kritiseerisid ka krediidianalüütikud. ?Nüüd on Daimleri reiting sama kui General Motorsil, millel fundamentaalselt mingit põhjendust pole,? ütles Goldman Sachsi Londonis asuva krediidianalüüsi üksuse juht Paul Griffith. Tema sõnul on DaimlerChrysleril märksa enam hajutatud äritegevus ja ka pensionikohustusi on tunduvalt vähem.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 11 p 3 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele