26. november 2003 kell 8:39

Colgate-Palmolive peab hambapastasõda

Colgate-Palmolive kaebas oma rivaali Procter Gamble`i kohutusse, sest viimane on oma reklaamides Colgate`i suuhügieenitooteid halvustanud.

Colgate <GR#US.CL> süüdistab USA ringkonnakohtus Procter Gamble`it <GR#US.PG>, mis oma hammaste valgendamise toodete Crest Whitestrips ja Night Effects reklaamidega pani Colgate`i Simply White seeria tooted halba valgusse, kirjutab uudisteagentuur Reuters.

Rohkem detaile Colgate esindaja süüdistuse kohta ei andnud.

?Me vaatame hoolikalt järgi ning teeme kindlaks kas meie reklaamid on täpsed ja me kaitseme neid innukalt,? ütles P Gi esindaja Bryan McCleary.

?Ehkki süüdistused võivad olla osa konkurentide strateegiast kaitsmaks end uute P G toodete vastu võib see olla tingitud ka sellest, et P G reklaamid on muutunud agressiivsemaks,? ütles CIBC World Markets analüütik Joseph Altobello.

Mais mõistis föderaalne vandekohus Tampaxi tootjale Playtex Productsile P G-lt välja 2,96 mln dollarit (39 mln krooni), kuna viimane reklaamis konkurendi suhtes vääralt oma uut Pearli tampooniseeriat.

Septembris sai Pepcid AC kõrvetiste valmistaja Johnson Johnson-Merck võidu, mille tõttu pidi P G ära koristama oma kõrvetiste Prilosec OTC reklaamloosungi: ?üks pill, 24 tundi, kõrvetest lahti?.

Johnson Johnson Mercki leidid nimelt, et Prilosec OTC tablettide teeb oma töö ära nimelt nelja päeva jooksul.

Procter Gamble aktsia tõusis eile New Yorgi börsil 0,3%, tasemeni 96,87 dollarit, kuid Colgate-Palmolive aktsia kaotas 0,1%, taandudes 52,42 dollarini.

Hetkel kuum