• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 12.01.04, 08:19
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

PM: Bussifirma nõuab Viru keskuse terminali ümberehitust

Viru väljaku all valmivat bussiterminali katsetanud autobussikoondise töötajad avastasid, et see on ohtlik nii bussidele kui jalakäijatele.
Koos linna ühistranspordispetsialistidega terminali katsetanud Tallinna autobussikoondise (TAK) töötajad sõitsid möödunud neljapäeval Kaubamaja ees avanevast sissepääsust lõõtsbussiga alla ning püüdsid bussi parkida terminali ehitatavatesse peatustesse.
Bussi parkimine ei õnnestunud aga kõigil puhkudel kuigi hästi, sest peatuste nurklike taskute vahel liikumine osutus bussile ja selle juhile üle jõu käivaks, kirjutab Postimees.
Õnneks katsetati bussitaskuid õigel ajal, sest ooteperroonid pole veel valmis ehitatud ja kiviparketiga kaetud. Nüüd piisab vaid uue peatuste skeemi joonistamisest ja praeguseks paika pandud äärekivide ringitõstmisest.

Artikkel jätkub pärast reklaami

TAKi avalike suhete juht Sirje Roht ütles, et terminali ehituse praeguses etapis on küsimus peatuste asetuses. «Terminalis olevatest peatustest väljasõidud peavad olema sujuvamad,» selgitas Roht bussijuhtide muret.
«Vältida tuleks liiga järske nurki ja äkilisi pöördeid, kuna liigendbusside saba võib järsul pöördel kuni poolteist meetrit rataste pöörderaadiusest kõrvale kalduda ja ooteplatvormil seisvaid sõitjaid ohustada,» tõdes Roht.
TAKi soovitusel tuleb platvormide järsud nurgad maha võtta ja sujuvamaks ümber ehitada. Rohu andmetel koostati TAKi soovitustest reedel kiri ja lähetati linnavalitsusele.
Bussifirma on ka varem juhtinud linna tähelepanu terminali ehitusel ilmnenud puudustele. «Me oleme tõestanud, et peatused tuleb ringi teha, ja loodame et ehitajad selle ka täidavad,» ütles Roht.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 11 p 3 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele