• OMX Baltic−0,58%303,52
  • OMX Riga−0,26%890,25
  • OMX Tallinn−0,33%2 070,86
  • OMX Vilnius−0,41%1 194,16
  • S&P 500−1,13%5 976,97
  • DOW 30−1,79%42 197,79
  • Nasdaq −1,3%19 406,83
  • FTSE 100−0,39%8 850,63
  • Nikkei 225−0,89%37 834,25
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,19
  • OMX Baltic−0,58%303,52
  • OMX Riga−0,26%890,25
  • OMX Tallinn−0,33%2 070,86
  • OMX Vilnius−0,41%1 194,16
  • S&P 500−1,13%5 976,97
  • DOW 30−1,79%42 197,79
  • Nasdaq −1,3%19 406,83
  • FTSE 100−0,39%8 850,63
  • Nikkei 225−0,89%37 834,25
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,19
  • 13.09.04, 13:40
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

A. Le Coq Eesti ettevõtete müük kasvas kaheksa kuuga 58%

A. Le Coq Eesti ettevõtete müük kasvas selle aasta kaheksa kuuga 58% ehk 62 mln liitrile võrreldes eelmise aasta sama perioodi 39,2 mln liitriga.
Võrreldes 2003. aastaga suurenes enim vee müük, mida kaheksa kuuga müüdi ligi kaks korda enam (91 %), järgnesid long-dringid, mida müüdi kolmandiku võrra (30%) rohkem. Märkimisväärselt kasvas ka karastusjookide (16 %) ja õlle ( 9%) müük, teatas kontsern.
A. Le Coq?i juht Tarmo Noop ütles majandustulemusi kommenteerides, et 2004. aasta peamisteks müügikasvu allikateks on olnud Aura tooteperekonna lisandumine A.Le Coq Eesti ettevõtete tooteportfelli alates 2003. aasta novembrist, õllede ja siidrite sortimendi laiendamine erinevate pakendite osas ning ekspordi kasv Soome suunas.
?Oleme oma sortimendi kujundamisel püüdnud lähtuda tarbijate soovidest nii maitsete kui pakendite osas,? sõnas Tarmo Noop. ?Näiteks tõime käesoleval aastal turule plastikpudelis õlled ning laiendasime oluliselt oma purgitoodete sortimenti,? ütles Noop.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Selle aasta esimene pool on A. Le Coq?ile toonud kaasa ka olulise ekspordi kasvu. ?Kui 2003. aasta esimesel poolel moodustas A. Le Coq Eesti ettevõtete eksport poolteist miljonit liitrit, siis selle aasta kuue kuuga on eksporditavate liitrite arv enam kui kolmekordistunud, moodustades 4,9 mln liitrit,? ütles Noop, kelle sõnutsi on A. Le Coq?i peamisteks ekspordiartikliteks õlu ja mahl.
Suurima osa A. Le Coq Eesti ettevõtete müügikäibest Eestis moodustab õlu (46%), mida selle aasta kaheksa kuuga müüdi üle 25,9 mln liitri. Õllele järgnevad karastus- ja vitamiinijoogid, vesi, long-dringid, mahl ja siider. A. Le Coq?i õllevalikusse kuulub praegu 10 õllesorti, mis on mõeldud väga erineva maitsega tarbijale Kõige uudsem neist on aasta alguses turule toodud hele õlu Disel, mida selle aasta kaheksa kuuga on müüdud 3,6 mln liitrit.
Lisaks õllele kuuluvad A. Le Coq Eesti ettevõtete tooteportfelli long-drink, siider, mahlad, karastusjoogid, spordijoogid ja veed. Selle aasta augustis oli A. Le Coq Eesti ettevõtete käes 35% õlle-, 38% siidri-, 58% long-drinkide, 37% karastus- ja vitamiinijookide, 28% vee- ja 30% mahlaturust Eestis.
Soome kontsernile Olvi Oy kuuluv A.Le Coq omab 100% Tartu Õlletehase ja Ösel Foodsi, 96,06% Läti õlletehase Cesu Alus ja 83,1% Leedu õlletehase Ragutis AB aktsiatest.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele