• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Pidu on läbi kukkunud, kui kutsutud ei tule kohale

    Kliendiürituse planeerimise esimene etapp ongi eemärkide püstitamine. Tihtipeale juhtub, et eesmärgiks seatakse tuntuse suurendamine või kliendisuhte tugevdamine, samas on selliste parameetrite alusel väga keeruline ürituse õnnestumist hinnata ja hinnang on subjektiivne.
    Seetõttu on Mecro võimalusel seadnud kahte tüüpi eesmärgid, ühelt poolt turunduslikud eesmärgid ja teiselt poolt finantseesmärgid.
    Turunduslikuks eesmärgiks on klientide rahulolu saavutamine ja kõik kutsutud kindlasti kohale saada.
    Turunduslike eesmärkide saavutamist saab pärast kliendiüritust hinnata klientidelt saadud tagasiside abil. Üheks võimaluseks on ka kokku koguda müügiorganisatsiooni kaudu tulev informatsioon. Lisaks info kogumisele saab eesmärkide täitmist hinnata üritusel osalemise aktiivsuse põhjal.
    Osalemise aktiivsust on väga oluline ning samas lihtne mõõta. Kui kutsutud 200 inimesest tuleb kohale vaid 50, siis vähemasti kulutuste tegemise põhjal ei saa seda üritust kuidagi õnnestunuks pidada.
    Finantseesmärgid peaksid kajastama, kui palju loodab ettevõte konkreetse ürituse korraldamisega toodete/teenuste käivet ja müüki kasvatada.
    On hästi, kui tegu on toodete/teenustega, mille müügiperiood on lühike. Siis saab kliendiürituse efekti kiiresti teada. Kui aga müügiprotsess kestab vähemalt pool aastat, siis saab kliendiürituste tulemuslikkust mõõta alles pooleaastase või aastase intervalli tagant.
    Lisaks eesmärkide saavutamise/mittesaavutamise väljaselgitamisele tuleks kindlasti analüüsida, miks sai üks või teine eesmärk täidetud või jäi täitmata, ehk tuua välja ürituse tugevused ja nõrkused. Niisugune ürituse kokkuvõte on ülimalt kasulik ostu- ja müügiosakonnale, eelkõige aga turundusosakonnale.
    Tihtipeale on häda selles, et ürituse käigus paneb iga meeskonnaliige tähele erinevaid vigu, kuid hiljem ei võeta neid ühiselt kokku ja ei arutata läbi. Kokkuvõtte võiks kirjalikult säilitada, seda on eriti kasulik lugeda enne järgneva ürituse korraldamist.
    Kliendiürituste eesmärk on suhete ehitamine ja müügi suurendamine. Üritus peab kasvatama müüki kiiresti ja tulemusi ei tohi jääda ootama väga pikalt.
    Väiksemad kliendiüritused algavad tihti ärijutuga, millele järgneb meelelahutus. Peamine hindamiskriteerium on ärisuhete paranemine. Firmad korraldavad vähemalt kord aastas ka ühe suure VIP-ürituse, kuhu on kutsutud kõik kliendid. Ürituse eesmärk on parandada suhteid ja rõhku pannakse pigem meelelahutusele kui tootepresentatsioonidele.
    Kliendiüritust ei saagi muudmoodi analüüsida kui võrrelda osalenud ja mittekutsutud ettevõtete müüginumbreid. Ehk teisisõnu, et kas üritus pani külalisi ostma või tegid käibe hoopis need, keda kutsutud polnud.
    Autor: Taimi Margus
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Indrek Teder: raha räägib. Endiselt
Mõnedes Euroopa riikides on jätkuvalt esiplaanil äri- ja majanduslikud huvid, mitte sõda Ukrainas. Ja seda täiesti avalikult, kirjutab endine õiguskantsler Indrek Teder vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Mõnedes Euroopa riikides on jätkuvalt esiplaanil äri- ja majanduslikud huvid, mitte sõda Ukrainas. Ja seda täiesti avalikult, kirjutab endine õiguskantsler Indrek Teder vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Aasia aktsiad langesid koos USA futuuridega
Aasia aktsiad ja USA aktsiafutuurid langesid teisipäeval, investorid arutasid, kas Hiina värske stiimul võib piirata sulgemiste mõju majandusele.
Aasia aktsiad ja USA aktsiafutuurid langesid teisipäeval, investorid arutasid, kas Hiina värske stiimul võib piirata sulgemiste mõju majandusele.
Pea püsti, see on normaalne kriisiaeg
Kobarkriiside raskuse all optimismi säilitamine on võimalik ja annab tugeva efekti, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Kobarkriiside raskuse all optimismi säilitamine on võimalik ja annab tugeva efekti, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Töötajad peavad mainekaks tööandjaks energiafirmat, tudengid Microsofti
Töötavate inimeste jaoks on kõige atraktiivsemad tööandjad riigi või kohaliku omavalitsuse infrastruktuuriettevõtted, tudengid hindavad Microsofti Eesti arenduskeskust, LHVd ja Pipedrive’i, näitab Kantar Emori tööandjate maine pingerida.
Töötavate inimeste jaoks on kõige atraktiivsemad tööandjad riigi või kohaliku omavalitsuse infrastruktuuriettevõtted, tudengid hindavad Microsofti Eesti arenduskeskust, LHVd ja Pipedrive’i, näitab Kantar Emori tööandjate maine pingerida.
Tõnu Õnnepalu: meie isiklik elu on üks erakordne asi
Pärnu juhtimiskonverentsi otsad tõmbas kokku armastatud kirjanik Tõnu Õnnepalu, kes soovitas unistada: nagu võib juhtuda, et hommikul on peas täiesti uus mõte, mida seal enne polnud, nii on ka ilmsi unistamisega.
Pärnu juhtimiskonverentsi otsad tõmbas kokku armastatud kirjanik Tõnu Õnnepalu, kes soovitas unistada: nagu võib juhtuda, et hommikul on peas täiesti uus mõte, mida seal enne polnud, nii on ka ilmsi unistamisega.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.