Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Pidu on läbi kukkunud, kui kutsutud ei tule kohale

    Kliendiürituse planeerimise esimene etapp ongi eemärkide püstitamine. Tihtipeale juhtub, et eesmärgiks seatakse tuntuse suurendamine või kliendisuhte tugevdamine, samas on selliste parameetrite alusel väga keeruline ürituse õnnestumist hinnata ja hinnang on subjektiivne.
    Seetõttu on Mecro võimalusel seadnud kahte tüüpi eesmärgid, ühelt poolt turunduslikud eesmärgid ja teiselt poolt finantseesmärgid.
    Turunduslikuks eesmärgiks on klientide rahulolu saavutamine ja kõik kutsutud kindlasti kohale saada.
    Turunduslike eesmärkide saavutamist saab pärast kliendiüritust hinnata klientidelt saadud tagasiside abil. Üheks võimaluseks on ka kokku koguda müügiorganisatsiooni kaudu tulev informatsioon. Lisaks info kogumisele saab eesmärkide täitmist hinnata üritusel osalemise aktiivsuse põhjal.
    Osalemise aktiivsust on väga oluline ning samas lihtne mõõta. Kui kutsutud 200 inimesest tuleb kohale vaid 50, siis vähemasti kulutuste tegemise põhjal ei saa seda üritust kuidagi õnnestunuks pidada.
    Finantseesmärgid peaksid kajastama, kui palju loodab ettevõte konkreetse ürituse korraldamisega toodete/teenuste käivet ja müüki kasvatada.
    On hästi, kui tegu on toodete/teenustega, mille müügiperiood on lühike. Siis saab kliendiürituse efekti kiiresti teada. Kui aga müügiprotsess kestab vähemalt pool aastat, siis saab kliendiürituste tulemuslikkust mõõta alles pooleaastase või aastase intervalli tagant.
    Lisaks eesmärkide saavutamise/mittesaavutamise väljaselgitamisele tuleks kindlasti analüüsida, miks sai üks või teine eesmärk täidetud või jäi täitmata, ehk tuua välja ürituse tugevused ja nõrkused. Niisugune ürituse kokkuvõte on ülimalt kasulik ostu- ja müügiosakonnale, eelkõige aga turundusosakonnale.
    Tihtipeale on häda selles, et ürituse käigus paneb iga meeskonnaliige tähele erinevaid vigu, kuid hiljem ei võeta neid ühiselt kokku ja ei arutata läbi. Kokkuvõtte võiks kirjalikult säilitada, seda on eriti kasulik lugeda enne järgneva ürituse korraldamist.
    Kliendiürituste eesmärk on suhete ehitamine ja müügi suurendamine. Üritus peab kasvatama müüki kiiresti ja tulemusi ei tohi jääda ootama väga pikalt.
    Väiksemad kliendiüritused algavad tihti ärijutuga, millele järgneb meelelahutus. Peamine hindamiskriteerium on ärisuhete paranemine. Firmad korraldavad vähemalt kord aastas ka ühe suure VIP-ürituse, kuhu on kutsutud kõik kliendid. Ürituse eesmärk on parandada suhteid ja rõhku pannakse pigem meelelahutusele kui tootepresentatsioonidele.
    Kliendiüritust ei saagi muudmoodi analüüsida kui võrrelda osalenud ja mittekutsutud ettevõtete müüginumbreid. Ehk teisisõnu, et kas üritus pani külalisi ostma või tegid käibe hoopis need, keda kutsutud polnud.
    Autor: Taimi Margus
  • Hetkel kuum
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Netflix sai miljoneid kliente juurde, kuid aktsia langes ikka
Voogedastusplatvorm Netflix üllatas Wall Streeti esimeses kvartalis miljonite uute klientidega, kuid aktsia taandus järelturul sellegipoolest.
Voogedastusplatvorm Netflix üllatas Wall Streeti esimeses kvartalis miljonite uute klientidega, kuid aktsia taandus järelturul sellegipoolest.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Amazoni rüpes edu nautiv Eesti ettevõtja: Jeff Bezose juhtimisprintsiibid sobivad meile hästi
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti sai Euroopa rahakotist 122 miljonit eurot
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Usaldamatus valitsuse majanduspoliitika suhtes on järsult kasvanud
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.