• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Schneider Electric Eesti 9 kuu käive 90,6 miljonit

    Schneider Electric Eesti ASi 9 kuu realiseerimise netokäive oli 90,6 miljonit krooni, mullusega võrreldes on kasv 20 protsendiline.

    Kolmandas kvartalis kasvas ettevõtte käive mullusega võrreldes 10 protsenti ja oli 33,068 miljonit krooni, teatas ettevõte.
    Aldo Kotli, Schneider Electric Eesti juhataja, ütles, et kolmas kvartal oli soodne aeg elektrimaterjalide müügiks.
    'Mitmed Eesti ehitusobjektid olid jõudnud sellisesse staadiumi, kus sai hakata elektritöid tegema ja loomulikult suurendas see nõudlust. Ka on teine poolaasta meile pisut tulusam, siis teeme üle poole käibest,' kommenteeris Kotli.
    Oluliste objektide seas, kuhu elektrimaterjale tarniti, märkis Kotli Pärnu haiglat, Milstrandi terminali, Elcoteqi uue tehase laiendust, Ensto tootmishoonet Keilas ja TTÜ loodusteaduste, energeetika ja keemia maju.
    'Käibe tõstmisele aitasid kaasa ka Eesti Energia ja Harju Elektri keskpingeseadmete ostud,' lisas ta. Märkimisväärse osa käibesse on andnud ka elektripaigaldusmaterjalide müük mitmetesse Tallinna korruselamutesse.
    Aldo Kotli prognoosis Schneider Electric Eesti 2004. aasta käibeks 125 miljonit krooni, mullune oli ligi 108 miljonit. 2005. aastalt ootab Schneider Electric Eesti juht tööstusobjektide ehitusest tulenevat elektrimaterjalide nõudluse kasvu.
    Selle aasta 9 kuuga kasvas Schneider Electric"i käive kogu maailmas mullusega võrreldes 18,3 protsenti ja küündis 7,63 miljardi euroni. Firma juhi Henri Lachmanni sõnul oodatakse selle aastaga 18 protsendilist käibe kasvu ja tulude suurenemist neljandiku võrra. Schneider Electric"i käive maailmas 13 000 jaemüügipartneri vahendusel ulatus 2003. aastal 8,8 miljardi euroni. Schneider Electric"il on 85 000 töötajat kokku 130 riigis, firma peakontor asub Pariisis.
    Schneider Electric Eesti AS tegeleb olme-, äri ja tööstusehitiste elektriinstallatsioonimaterjalide ja -süsteemide, kommunikatsiooni-, automaatika- ja turvasüsteemide tootearenduse, tootmise, turustamise ja nõustamisega. Muuhulgas müüakse kaubamärke Merlin Gerin, Square D, Telemecanique, Lexel, Thorsman, Wibe kandvaid tooteid ja lahendusi.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Andi Pleskovski: laopindade turul valitsevad uued trendid
Neil, kel on kiirelt sobivat laopinda tarvis, tasub kärme olla, kirjutab RE Kinnisvara partner Andi Pleskovski.
Neil, kel on kiirelt sobivat laopinda tarvis, tasub kärme olla, kirjutab RE Kinnisvara partner Andi Pleskovski.
Kohvi hind tõusis kümne aasta kõrgeima tasemeni
Kohvi hind on tõusnud kümne aasta kõrgeima tasemeni, ettevõtted ja kauplejad püüavad turult kätte saada kõike, mis võimalik. Aasta lõpus on nõudlus kasvanud ning tarneahelaga seotud probleemid piiravad pakkumist, vahendab Financial Times.
Kohvi hind on tõusnud kümne aasta kõrgeima tasemeni, ettevõtted ja kauplejad püüavad turult kätte saada kõike, mis võimalik. Aasta lõpus on nõudlus kasvanud ning tarneahelaga seotud probleemid piiravad pakkumist, vahendab Financial Times.
Ehitusettevõtete TOP: hinnatõusud pole enam järsud, vaid igapäevased
Seekordses Äripäeva TOPi saates räägime ehitusettevõtete TOPist. Suuremad ehitusprojektid on üsna pikaajalised ja praeguse hinnatõusulainetuse ajal on väga keeruline tööde maksumust prognoosida. Nii on ehitusturul tekkimas lepingud, kus peatöövõtja marginaal on fikseeritud, kuid ehitusega seotud kulud tasutakse avatud arvete alusel.
Seekordses Äripäeva TOPi saates räägime ehitusettevõtete TOPist. Suuremad ehitusprojektid on üsna pikaajalised ja praeguse hinnatõusulainetuse ajal on väga keeruline tööde maksumust prognoosida. Nii on ehitusturul tekkimas lepingud, kus peatöövõtja marginaal on fikseeritud, kuid ehitusega seotud kulud tasutakse avatud arvete alusel.
Teenusedisainer hoiatab: klient keerab selja esimese negatiivse kasutajakogemuse peale
Vaid üksainus negatiivne kasutajakogemus võib rikkuda kliendi ja brändi vahelise suhte, selgus saatest „Lavajutud“.
Vaid üksainus negatiivne kasutajakogemus võib rikkuda kliendi ja brändi vahelise suhte, selgus saatest „Lavajutud“.