?Täna on Eestis vaba aja rõivaste tootjaid ja müüjaid nii palju, et selles vallas konkureerimine ei ole majanduslikult kuigi tulutoov. Just seetõttu on Sangar otsustanud uue strateegia kohaselt pöörduda tagasi oma traditsioonilise toote ehk särkide juurde,? ütles Sangari juhatuse esimees Gunnar Kraft. Sellest aastast alates on Sangari investeeringud suunatud ainult särkide ja pluuside tootmise ja müügi arendamisse. Lisaks senistele baasmudelitele ja kaks korda aastas valmivale särgikollektsioonile on alustatud koostööd uue disaineri Hannes Võrnoga. Esimesed omanäolise ja meheliku joonega särgipartiid Designed by Hannes Võrno on saanud hea vastuvõtu osaliseks. ?Sangari särgitootmine on leidnud tunnustust Euroopa mainekate brändide hulgas. Meie tehases õmmeldud särke võib osta näiteks kaubamärkide Harrods, Eton, Filippa K, The Shirt Factory jt nime all, mis annab tunnistust tootmise kõrgest kvaliteedist,? rääkis Sangari turundusjuht Triin Anette Kaasik.
Hetkel toimub Sangari kauplustes tühjendusmüük ja alates märtsikuust võib klient leida eest juba täiesti uues kuues Sangari särgipoed. Laieneb särkide ja pluuside sortiment ning alles jääb võimalus tellida mõõdusärke.
Autor: ÄP
Seotud lood
Ettemaksed on tehingute tegemisel tavalised, kuid samas kaasnevad nendega alati ka riskid. Pole just harvad olukorrad, kus tarnija ei suuda finantsraskuste või tarneahela häirete tõttu tellimust täita, misjärel võivad ettevõtted oma rahast ilma jääda. Balti riikides tegutsev krediidikindlustusmaakler Credeo pakub koostöös Allianz Trade’iga, üleilmse juhtivettevõttega krediidikindlustuse valdkonnas, ettemaksete kindlustamise teenust, mis pakub lisakaitset just selliste olukordade puhul.