• OMX Baltic−0,33%292,8
  • OMX Riga−0,57%910,82
  • OMX Tallinn−0,15%1 961,27
  • OMX Vilnius−0,5%1 227,68
  • S&P 500−0,1%6 600,35
  • DOW 300,57%46 018,32
  • Nasdaq −0,33%22 261,33
  • FTSE 1000,14%9 208,37
  • Nikkei 225−0,25%44 790,38
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%99,23
  • OMX Baltic−0,33%292,8
  • OMX Riga−0,57%910,82
  • OMX Tallinn−0,15%1 961,27
  • OMX Vilnius−0,5%1 227,68
  • S&P 500−0,1%6 600,35
  • DOW 300,57%46 018,32
  • Nasdaq −0,33%22 261,33
  • FTSE 1000,14%9 208,37
  • Nikkei 225−0,25%44 790,38
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%99,23
  • 07.02.05, 07:53
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

PM: Eesti bussifirma võidab Põhjalas remonditurgu

Eurolinesi ja Sebe omanikuna Eesti üheks juhtivaks bussiärimeheks tõusnud Hugo Osula sihib tänavu suurt tükki Põhjamaade busside remondi turust.
Bussifirma Sebe remondibaasist arendatud remondiüksus alustas eelmisel nädalal läbirääkimisi rahvusvahelise transpordifirma Connex Rootsi tehnikajuhtidega, et sõlmida püsileping kümmekonna bussi remontimiseks Eestis, ütles Osula eile Postimehele.
«Soovime sõlmida vähemalt aastased remondilepingud nelja Põhjamaade bussifirmaga, et tagada uue ärisuuna stabiilsus,» lauasus Osula.
AS Sebe lõi paar aastat tagasi oma Tallinna, Tartu, Võru ja Narva remondibaasides rahvusvahelise tasemega üksused, mis mullu remontisid naaberriikide ettevõtetele 66 bussi, teenides üle 16 miljoni krooni käivet. Kokku töötab Sebe remondibaasides 40 töömeest.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Eestist Sebe tellimusi ei saa, sest konkureerivad bussifirmad remondivad oma sõidukid ise. Kui varem üritas samas valdkonnas kanda kinnitada AS Taisto, siis praegu on Sebe ainuke busside remonditööde eksportija.
Tänaseks on sõlmitud püsileping Rootsis ligi 3000 bussiga linna- ja kaugvedusid teostava Swebussiga, ettevalmistamisel on leping pea sama suure Prantsusmaa taustaga Norra bussifirmaga Netbus.
«Euroopa Liidu majandus on hakanud jahenema ning Põhjamaade firmad, kes olid varem harjunud üksnes uusi busse ostma, on praegu sunnitud vanu remontima,» rääkis Osula. «Kuid näiteks Rootsis pole piisavat remondibaasi, ning meie suudame pakkuda kõrgetasemelist remonditeenust.»

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele