• OMX Baltic−0,15%301,69
  • OMX Riga−0,2%891,1
  • OMX Tallinn−0,05%2 068,35
  • OMX Vilnius0,26%1 200,63
  • S&P 5000,52%6 204,95
  • DOW 300,63%44 094,77
  • Nasdaq 0,47%20 369,73
  • FTSE 100−0,06%8 755,39
  • Nikkei 225−1,24%39 986,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,68
  • OMX Baltic−0,15%301,69
  • OMX Riga−0,2%891,1
  • OMX Tallinn−0,05%2 068,35
  • OMX Vilnius0,26%1 200,63
  • S&P 5000,52%6 204,95
  • DOW 300,63%44 094,77
  • Nasdaq 0,47%20 369,73
  • FTSE 100−0,06%8 755,39
  • Nikkei 225−1,24%39 986,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,68
  • 15.03.05, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Mercedes-Benz juhib tarbeautode turgu

Suurimateks kukkujateks jaanuariga võrreldes olid Renault, mida müüdi 22 sõidukit vähem, ja Ford, mille müük vähenes ligi kolm korda.
Info Ettevõtete Grupi turundusjuht Tiit Lillipuu sõnas, et selline kõikumine kuude lõikes on täiesti normaalne ning selle põhjal pikale ulatuvaid järeldusi teha pole mõtet.
?Müügihulk kuude lõikes sõltub hulgitellimustest. Esimesi järeldusi käesoleva aasta müügitulemustest võib teha poolaasta möödumisel,? sõnas ta.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Prantsuse autodel läheb aga üldiselt hästi: kahe esimese kuuga on müüdud kokku 177 Prantsuse tootja valmistatud tarbesõidukit.
Ühtekokku müüdi veebruaris 222 uut tarbesõidukit, mis jaanuariga võrreldes on 33 autot vähem, tehes languseks 13%.
Eelmise aasta veebruariga võrreldes oli tänavune veebruari müük 10 sõiduki võrra väiksem, mis teeb müügitulemuste languseks väga edukat eelmist aastast arvestades vaid 4%.
60% tarbesõidukite müügist veebruaris moodustasid kaubikud, raskeveokite osaks jäi 24%.
Tänavu jaanuaris aga müüdi enim väikese kaubaruumiga, millel kaubaruumi alla 4 m³ busse 95, mis teeb turuosa suuruseks 37%. Suuri kaubabusse, kaubaruumiga üle 4 m³ müüdi kuu aega tagasi ühtekokku 73 ehk 29%.
2004. aastal oli kaubikute ja raskeveokite osakaaluks vastavalt 67% ja 16%.
Tarbesõidukite müügiosakaal on 2005. aastal püsinud muutumatuna.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 15 p 21 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele