• OMX Baltic0,04%302,27
  • OMX Riga0,05%893,37
  • OMX Tallinn0,14%2 069,46
  • OMX Vilnius0,3%1 201,12
  • S&P 5000,52%6 204,95
  • DOW 300,63%44 094,77
  • Nasdaq 0,47%20 369,73
  • FTSE 100−0,43%8 760,96
  • Nikkei 225−1,37%39 934,24
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,11
  • OMX Baltic0,04%302,27
  • OMX Riga0,05%893,37
  • OMX Tallinn0,14%2 069,46
  • OMX Vilnius0,3%1 201,12
  • S&P 5000,52%6 204,95
  • DOW 300,63%44 094,77
  • Nasdaq 0,47%20 369,73
  • FTSE 100−0,43%8 760,96
  • Nikkei 225−1,37%39 934,24
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,11
  • 15.09.05, 08:13
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Estonian Air uuendab täielikult lennukipargi

Estonian Air toob liinidele suuremad Boeingud ning väiksemad ?propellerlennukid?.
Eesti Päevalehe andmetel plaanib Estonian Air kahe kuni nelja aasta perspektiivis radikaalseid muudatusi oma lennukipargis. Hetkel kuulub firma lennukiparki viis liisitud Boeing 737-500 lennukit.
Stsenaariume on mitu ja firma nõukogu pole neid veel põhjalikumalt arutanud. Suure tõenäosusega firma praegu kasutatavast lennukimargist loobub, kuna see ei sobi. Nimelt on 118kohalised Boeing 737-500 lennukid pikematele, näiteks Londoni või Dublini liinidele liiga väikesed ega rahulda ka tellimusreiside vajadusi. Lühematele, näiteks Stockholmi ja Moskva liinidele on nad aga liiga suured.
Ühe visiooni kohaselt liisitakse paar 140-kohalist Boeingut ning mõned 70-80 kohaga lennumasinad. Markidest on räägitud ATRist või turbopropelleriga Dashist.

Artikkel jätkub pärast reklaami

ATRiga opereerib praegu näiteks Finnairi tütarfirma Aero Airlines Tallinna ja Helsingi vahel. Läti lennufirma AirBaltic ning Leedu lennufirma Lithuanian Airlines ATRe ega Dashe ei kasuta. Samuti ei ole selle margi lennumasinaid Estonian Airi emafirma SASi kasutuses.
Muudatusi lennukipargis hakkab Eesti Päevalehe andmetel Estonian Airi nõukogu arutama lähemal ajal.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 15 p 23 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele