• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Vali siga, limonaadisiga

    Reklaamiagentuuri ajurünnakutel juhtub sageli, et värske, vaimuka ja vapustava idee otsingul tuleb keegi välja mõttega parodeerida mõnd olemasolevat reklaami või reklaamitüüpi. Seda on ka edukalt tehtud. Näiteks Sprite, kes tõestas, et plekieemaldamiseks see vedelik ei kõlba, küll aga sobib janukustutuseks.
    Enamasti on see libe tee, reklaam peaks ju eeskätte rääkima reklaamitavast kaubast, mitte mingitest tootevälistest nähtustest. Edu võib loota siis, kui mõnitatakse reklaami, mis oma pealetükkivuses, nõmeduses või imaluses niikuinii vaatajates tülgastust tekitab ? tüüpiliselt kodukeemiareklaamid.
    Kolleegid Saatchi & Saatchist on seda jälestusfaktorit poliitikuid naeruvääristades kasutanud Limpa telereklaamis. Eks ole igal mõtleval inimesel villand neist ülikondadest, kes võimule saamise nimel pateetiliselt maapealset paradiisi kokku lubavad. Lõbu pakub see eeskätt täiskasvanutele, kes pole vist küll peamine sihtgrupp.
    Kaheksa-aastane limonaaditarbija vaatas klipi ära ja eriti vaimustunud ei olnud: ?Mh, tavaline. Iga kolmas pudel võidab niikuinii.? Samas tähendab see, et reklaami põhisõnum ? tarbi toodet, siis võid võita ? läks kohale.
    Igal juhul on reklaamil tähelepandav meelelahutusväärtus ja nii muudab ta toote sümpaatsemaks ka selle silmis, kes limonaadi lõpuks kinni peab maksma.
    Autor: Hendrik Alla
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Eva Truuverk: Eestist võiks saada rohepöörde Silicon Valley
Kui me tahame ühiskonda järgmisele tasemele tõsta, peame leidma uue mudeli, mis soodustaks arengut ning mille tulemusena looduskeskkond on hoitud ja taastatud, kirjutab arvamuskonkursi Edukas Eesti toetaja, Rohetiigri eestvedaja Eva Truuverk.
Kui me tahame ühiskonda järgmisele tasemele tõsta, peame leidma uue mudeli, mis soodustaks arengut ning mille tulemusena looduskeskkond on hoitud ja taastatud, kirjutab arvamuskonkursi Edukas Eesti toetaja, Rohetiigri eestvedaja Eva Truuverk.
NFT – kuum plokiahela trend – saab oma ETFi
USA varahaldur Defiance ETF käivitab Defiance Digital Revolution ETFi, mis hakkab järgima plokiahelaga seotud ettevõtete ja non-fungible token'i (NFT) indeksit.
USA varahaldur Defiance ETF käivitab Defiance Digital Revolution ETFi, mis hakkab järgima plokiahelaga seotud ettevõtete ja non-fungible token'i (NFT) indeksit.
Volkswageni autotarkvaraettevõte muudab oma äristrateegiat Eestis
Volkswagen Grupi tarkvaraalaseid kompetentse koondav ettevõte CARIAD SE muudab oma strateegiat ja äritegevuse fookust Eestis. Selle tulemusel hakkab CARIAD Estonia haldama kõiki ettevõtte rahvusvahelisi tütarettevõtteid.
Volkswagen Grupi tarkvaraalaseid kompetentse koondav ettevõte CARIAD SE muudab oma strateegiat ja äritegevuse fookust Eestis. Selle tulemusel hakkab CARIAD Estonia haldama kõiki ettevõtte rahvusvahelisi tütarettevõtteid.
Raadiohommikus: kelle seast valitakse aasta silmapaistvaim ettevõtja?
Äripäeva toimetus valis värskelt välja kaheksa inimest, kes kandideerivad sel aastal tiitlile aasta ettevõtja. Kes ja miks esitati ehk kelle seast valik tehakse, selgub hommikuprogrammis.
Äripäeva toimetus valis värskelt välja kaheksa inimest, kes kandideerivad sel aastal tiitlile aasta ettevõtja. Kes ja miks esitati ehk kelle seast valik tehakse, selgub hommikuprogrammis.