Kvartali kahjum ulatus 4 miljoni euroni (0,02 eurot aktsia kohta), samas kui aasta eest oli firmal ette näidata 20 miljoni euro suurune kasum, kirjutas uudisteagentuur Bloomberg. Müük kasvas 27% ning ulatus 1,52 miljardi euroni.
3,8 miljardit dollarit maksma läinud Reeboki ülevõtmine on kahekordistanud Adidase turuosa USA turul ning vähendanud firma vahet oma põhirivaal Nike'ga.
Adidas on kasvatanud oma müüki seoses jalgpalli maailmakarikaga seotud tellimustega ning nõudlusega Adidas Superstar 35 ketside järele USAs. Adidase tellimuste maht oli viimase aruandeperioodi lõpul 8% aasta varasemast suurem, Reeboki tellimused aga 22% väiksemad.
Analüütikute arvates on Adidase peamiseks sammuks stabiliseerida Reeboki toodete müük USAs.
Ühinemise järel vähendasid nimelt jaemüügifirmad tellimusi Reebokilt, kuna kardeti, et Adidas muudab Reeboki odavamaid tooteid müüvaks kaubamärgiks.
Ettevõtte tegevjuhi Herbert Haineri sõnul kasvab Adidas-Salomoni kasum käesoleval aastal üle 10% ja käibe kasv küündib 10% alla.
Seotud lood
Sujuv makseprotsess on ülimalt tähtis osa e-poe ostukogemusest. Kogu vaev ja pingutus kliendile meeldiva ostukogemuse pakkumisest võib minna luhta, kui toote eest tasudes tabab klienti mõni ebameeldiv üllatus või takistus. Selleks võib olla nii soovitud makseviisi puudumine, tehnilised takistused toimingu lõpuleviimiseks kui ka ebamugav makse kinnitamise protsess.
Viimased uudised
Droonimüüja: Eesti on teistest maha jäänud
Hetkel kuum
Tagasi Äripäeva esilehele