• OMX Baltic−0,03261,6
  • OMX Riga−0,42865,92
  • OMX Tallinn−0,031 696,8
  • OMX Vilnius0,03986,19
  • S&P 500−1,735 408,42
  • DOW 30−1,0140 345,41
  • Nasdaq −2,5516 690,83
  • FTSE 100−0,738 181,47
  • Nikkei 225−0,7236 391,47
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,9
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0099,85
  • OMX Baltic−0,03261,6
  • OMX Riga−0,42865,92
  • OMX Tallinn−0,031 696,8
  • OMX Vilnius0,03986,19
  • S&P 500−1,735 408,42
  • DOW 30−1,0140 345,41
  • Nasdaq −2,5516 690,83
  • FTSE 100−0,738 181,47
  • Nikkei 225−0,7236 391,47
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,9
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0099,85
  • 23.01.07, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

LED-reklaam on tulus investeering

Asukohareklaami tellimisel sattub firmajuht tihti segadusse. Sageli minnakse kergema vastupanu teed ning lüüakse majaseinale silt firma logoga. Lihtne ja lakooniline? Jah, seda küll. Märgatav? Enamasti mitte.
Eesti geograafiline paiknevus on osaliselt ka meie needuseks. Kaheksal kuul aastas kaob paljude firmade asukohasõnum pimeduse saabudes, mis talvisel perioodil tähendab seda, et juba pärastlõunasel ajal on firma asukoht ja olemasolu tuvastamatud.
Valgusreklaamist ollakse harjunud mõtlema kui millestki "liiga kallist". Tegemist on aga kestvustootega - valgusreklaam, kui tema tootmisel kasutatakse õigeid materjale ja tootmisvõtteid, kestab probleemideta pikki aastaid. Kontakti hinna põhjal on selgelt tegemist tõhusa reklaamiväljundiga. Maitsekalt disainitud valgusreklaam, mis arvestab ka ümbritsevate oludega, mõjutab märgatavuse kõrval ka firma kuvandit potentsiaalse klientuuri seas.
Uus lahendus reklaamivallas on LED-moodulite kasutamine valgusreklaamides seni turgu suunanud neoonvalgustite asemel. LED-moodulitel põhinevad valgusreklaamid lubavad anda tehtud tööle pikema garantii. Reklaamitootja saab olla paindlikum kliendi soovide suhtes - kõikvõimalikud täheprofiilid ning erikujulised valguskastid vabanevad piiridest kuju, mõõtmete, paksuse ja muude omaduste osas.
Tellisime LED-reklaami eelmise aasta lõpus Lagedil avatud uuele hoonele. Valisime LEDi, kuna see säästab oluliselt elektrit ja tootja tegi hea pakkumise. Ma ei oska hinnata, kui palju oleme praegu säästnud, kuna eraldi elektrimõõtjat reklaamil küljes ei ole. Küll oleme tulemusega rahul. Kui alguses kartsime, et valgustus on väikeste lampide tõttu nõrgem, siis tegelikult paistab info pimedas väga kaugele. Samuti on toonid head. Ehkki LED-reklaamil on toonivalik veidi piiratum, siis saime õige tooni.
Autor: Marek Tiits

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.09.24, 09:00
Kolme ettevõtte kogemus Foruse kõnekeskuse teenusega: kuidas koostööpartneri abiga kulusid kokku hoida?
Kõnekeskuse ja klienditoe teenus läbi välise partneri kogub viimastel aastatel populaarsust – see on hea võimalus kokku hoida tööjõukuludelt. Kui teised sarnase teenuse pakkujad vastavad vaid klientide kõnedele, teeb Foruse eriliseks operatiivsus reageerida kiirelt kohapeale patrullekipaaži ja tehnikutega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele