• OMX Baltic0,31%296,78
  • OMX Riga−0,13%914,69
  • OMX Tallinn0,24%2 038,22
  • OMX Vilnius0,31%1 208,58
  • S&P 5000,78%6 389,45
  • DOW 300,47%44 175,61
  • Nasdaq 0,98%21 450,02
  • FTSE 100−0,06%9 095,73
  • Nikkei 2251,85%41 820,48
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%92,5
  • OMX Baltic0,31%296,78
  • OMX Riga−0,13%914,69
  • OMX Tallinn0,24%2 038,22
  • OMX Vilnius0,31%1 208,58
  • S&P 5000,78%6 389,45
  • DOW 300,47%44 175,61
  • Nasdaq 0,98%21 450,02
  • FTSE 100−0,06%9 095,73
  • Nikkei 2251,85%41 820,48
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%92,5
  • 23.01.07, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

LED-reklaam on tulus investeering

Asukohareklaami tellimisel sattub firmajuht tihti segadusse. Sageli minnakse kergema vastupanu teed ning lüüakse majaseinale silt firma logoga. Lihtne ja lakooniline? Jah, seda küll. Märgatav? Enamasti mitte.
Eesti geograafiline paiknevus on osaliselt ka meie needuseks. Kaheksal kuul aastas kaob paljude firmade asukohasõnum pimeduse saabudes, mis talvisel perioodil tähendab seda, et juba pärastlõunasel ajal on firma asukoht ja olemasolu tuvastamatud.
Valgusreklaamist ollakse harjunud mõtlema kui millestki "liiga kallist". Tegemist on aga kestvustootega - valgusreklaam, kui tema tootmisel kasutatakse õigeid materjale ja tootmisvõtteid, kestab probleemideta pikki aastaid. Kontakti hinna põhjal on selgelt tegemist tõhusa reklaamiväljundiga. Maitsekalt disainitud valgusreklaam, mis arvestab ka ümbritsevate oludega, mõjutab märgatavuse kõrval ka firma kuvandit potentsiaalse klientuuri seas.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Uus lahendus reklaamivallas on LED-moodulite kasutamine valgusreklaamides seni turgu suunanud neoonvalgustite asemel. LED-moodulitel põhinevad valgusreklaamid lubavad anda tehtud tööle pikema garantii. Reklaamitootja saab olla paindlikum kliendi soovide suhtes - kõikvõimalikud täheprofiilid ning erikujulised valguskastid vabanevad piiridest kuju, mõõtmete, paksuse ja muude omaduste osas.
Tellisime LED-reklaami eelmise aasta lõpus Lagedil avatud uuele hoonele. Valisime LEDi, kuna see säästab oluliselt elektrit ja tootja tegi hea pakkumise. Ma ei oska hinnata, kui palju oleme praegu säästnud, kuna eraldi elektrimõõtjat reklaamil küljes ei ole. Küll oleme tulemusega rahul. Kui alguses kartsime, et valgustus on väikeste lampide tõttu nõrgem, siis tegelikult paistab info pimedas väga kaugele. Samuti on toonid head. Ehkki LED-reklaamil on toonivalik veidi piiratum, siis saime õige tooni.
Autor: Marek Tiits

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    1 k 7 p 24 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele