• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 225−0,46%39 628,41
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 225−0,46%39 628,41
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 01.03.07, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

BLRT võitis tellimuse Ahvenamaalt

"Mul on hea meel, et BLRT osutus valituks ning loodan, et see on paljude uute projektide algus," ütles OÜ BLRT Laevaehitus juhatuse esimees Aleksander Kustov. BLRT kasuks tehti otsus eelmise aasta novembris ja möödunud nädalal kirjutati lepingule alla.
"Konkursist võttis osa mitu Läänemere-äärset laevatehast, kuid BLRT hinna ja kvaliteedi suhe osutus meile kõige sobivamaks," ütles Ahvenamaad esindav projektidirektor Göran Holmberg. Tema sõnul polnud BLRT puhul tegu kõige odavama pakkumisega "Sellistes küsimustes ei saa hind kunagi olla kõige tähtsam. Olulisemaks tuleb pidada siiski kvaliteeti ja kogemusi," rääkis ta.
Ehitusse kaasatud Soome projekteerimisfirma ILS peadirektori Jyrki Lehtoneni sõnul on tegu nende suurima projektiga. "Praam peab olema kiire ja võimeline jääd lõhkuma," ütles ta. Lehtoneni sõnul ongi Ahvenmaal jää üks suuremaid probleeme "Kuna Ahvenmaal on laevaliiklus väga oluline, siis peavad praamid sõitma ka talvisel ajal, mil saartevaheline vesi tugevasti jäätub," rääkis ta.

Artikkel jätkub pärast reklaami

"Loodetavasti aitab uus praam kiirendada laevaliiklust ka suvisel ajal, mis turistide arv on kõige suurem," lisas Holmberg.
Uus praam läheb maksma ligi 200 mln krooni ja peab valmima 2008. aasta novembris. Praamile mahub 250 reisijat.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 10 p 2 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele