Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Kasiinod naudivad sõltlastest püsiklientide toodud tulu
Endine Casino Londoni juhatuse liikme,
ettevõtja ja roheliste erakonna liikme Olev-Andres Tinni sõnul kasiinodes
kasumisaamise nimel vahendeid ei valita.
Olev-Andres Tinn rääkis Eesti Päevalehele, et hasartmängusõltlase ja kasiino püsikliendi vahele peaks panema võrdusmärgi. "Kasiino eesmärk on saada võimalikult suurt kasumit, teisisõnu võtta mängijatelt raha ära. Kasiino ei taha aga, et inimene mängiks kogu oma raha kohe maha, vaid et ta käiks regulaarselt ja annaks neile stabiilset sissetulekut," selgitas Tinn.
"Tean juhtumit, kus sõltlasele tuli naine järele, aga kasiinotöötajad peitsid ta tagaruumi ja hoidsid teda seal, kuni naine ära läks, ja lasid ta siis edasi mängima," tõi Tinn näite sellest, missuguste vahenditega kasiinod kliente enda juures kinni hoiavad.
Hasartmängude taga on väga head psühholoogid, kes on välja vaadanud, millised värvid ja helinad inimestele meeldivad. Mängukohtadesse ei lasta sisse päevavalgust - kõik selleks, et inimene kaotaks reaalsus- ja ajataju ning mängiks võimalikult palju ja kaua.