• OMX Baltic−0,48%302,45
  • OMX Riga−0,16%869,48
  • OMX Tallinn−0,05%1 986,94
  • OMX Vilnius0,36%1 196,36
  • S&P 5000,58%5 663,94
  • DOW 300,62%41 368,45
  • Nasdaq 1,07%17 928,14
  • FTSE 1000,45%8 569,58
  • Nikkei 2251,56%37 503,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%93,94
  • OMX Baltic−0,48%302,45
  • OMX Riga−0,16%869,48
  • OMX Tallinn−0,05%1 986,94
  • OMX Vilnius0,36%1 196,36
  • S&P 5000,58%5 663,94
  • DOW 300,62%41 368,45
  • Nasdaq 1,07%17 928,14
  • FTSE 1000,45%8 569,58
  • Nikkei 2251,56%37 503,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%93,94
  • 12.06.07, 08:32
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Parts pakub eelkäijast leebemat alkoholireklaami

Majandusminister Juhan Parts tuli uuele ringile reklaamiseaduse eelnõuga, mis lubab kommertskanalitel paisata alkoholireklaame eetrisse alates kella üheksast õhtul.
Talvel seiskas eelmine majandusminister Edgar Savisaar aastaid ettevalmistatud eelnõu just põhjusel, et riigikogu eelmise koosseisu majanduskomisjon hääletas sinna sisse "kella üheksa reegli" ehk lubas alates sellest kellast teleris alkoholi reklaamida, kirjutas Postimees.
2005. aastal ministriks saades tõi Savisaar täpselt sama eelnõu parlamendi ette sättega, mis nihutas alkoholireklaamide näitamisaja televiisoris kella 22-le. Algselt kuulus tema taotlusele ka eelmise valitsuse toetus.
Mõlema poliitiku ettepanekud muudaksid kaua kehtinud reegleid, mis lubavad õlut, siidrit ja muid lahjasid jooke reklaamida juba kella 20st ning kangeid napse kella 21st.
Riigikogu asub täna arutama opositsioonis oleva Keskerakonna esitatud seaduseparandust, mis keelab igasuguse alkoholi reklaamimise televisioonis ja raadios, samuti alkoholi välireklaamid. Keskerakondlaste teine eelnõu üritab seadustada üleriigilist öist alkoholikeeldu.
Majandusministeerium tunnistab pisut muudetud reklaamiseaduse eelnõu seletuskirjas, et alkoholi liigtarvitamisega seotud probleemid on ühiskonnas üha teravamalt üles kerkinud, milles on oma osa ka reklaamidel.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele