• OMX Baltic0,14%300,36
  • OMX Riga0,97%888,53
  • OMX Tallinn0,1%2 058,29
  • OMX Vilnius0,34%1 198,02
  • S&P 5000,00%5 980,87
  • DOW 300,00%42 171,66
  • Nasdaq 0,13%19 546,27
  • FTSE 1000,28%8 816,43
  • Nikkei 225−0,22%38 403,23
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,4
  • OMX Baltic0,14%300,36
  • OMX Riga0,97%888,53
  • OMX Tallinn0,1%2 058,29
  • OMX Vilnius0,34%1 198,02
  • S&P 5000,00%5 980,87
  • DOW 300,00%42 171,66
  • Nasdaq 0,13%19 546,27
  • FTSE 1000,28%8 816,43
  • Nikkei 225−0,22%38 403,23
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,4
  • 29.01.08, 13:58
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Global Cargolink ühineb Rootsi firmaga GreenCarrier

Konteinervedude ettevõte Global Cargolink paneb 1.veebruaril leivad ühte kappi Rootsi juurtega logistikafirmaga GreenCarrier.
GreenCarrier International on Rootsi juurtega logistikafirma, kes viimastel aastatel on jõudsalt laienenud ja omab hetkel esindusi lisaks Skandinaaviamaadele ka Hispaanias ja Hiinas.
„Edasine strateegia näeb GreenCarrieril ette laienemist mitmesse Ida-Euroopa riiki ning Baltikumi, sealhulgas Eestisse, kes oligi järjekorras esimeste seas. Global Cargolink OÜ on seni oma klientidele pakkunud peamist konteinervedude ekspedeerimist ning otsinud alternatiive tooteportfelli laiendamiseks. GreenCarrieriga ühinemine võimaldab meil oma plaane lihtsamini ellu viia,“ kommenteeris Global Cargolink endine müügidirektor ja
GreenCarrieri tulevane tegevjuht Janek Ojamäe.

Artikkel jätkub pärast reklaami

„Meie saame ühinemise läbi pakkuda klientidele parema kvaliteediga laiemat tooteportfelli. Fakt, et meil on Hiinas omad esindused, on eraldi märkimist väärt, kuna oluline osa maailma kaubavahetusest toimub Hiinaga,“ märkis Ojamäe.
Esialgu on konkreetsetest investeeringute mahtudest tema sõnul veidi vara rääkida. „Hetkel piirdub see nimevahetuse, arvutisüsteemide ja tööprotseduuride harmoniseerimisega. Tulevikus nähakse perspektiivi teatud kontsernifunktsioonide tsentraliseerimist Eestisse, samuti transiidivõimaluste paremaks realiseerimisteks võivad teatud investeeringud tulla päevakorda,“ lisas ta. Seoses ühinemisega 1.veebruaril muutub ka ettevõtte nimi, Global Cargolink OÜ muutub GreenCarrier OÜ-ks.
Ojamäe sõnul on Eesti konteineriäril ja transiidil tulevikupotentsiaali. „Kui kasvõi vaadata äsja Ningbo sadamaga allkirjastatud suuremahulist investeeringut Muuga sadamasse, siis see näitab, et Eesti konteineriäril ja transiidil on tulevikupotentsiaali. Hoolimata mõningatest hilistest tagasilöökidest Eestit läbivas transiidis on GreenCarrieril sellesse usku,“ märkis Ojamäe ning lisas, et GreenCarrieril on eesmärk olla Eestis logistika täispaketti pakkuvate firmade esirinnas.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 27 p 16 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele