• OMX Baltic1,52%298
  • OMX Riga0,02%868,54
  • OMX Tallinn1,95%1 877,9
  • OMX Vilnius0,37%1 147,82
  • S&P 500−0,95%6 025,99
  • DOW 30−0,99%44 303,4
  • Nasdaq −1,36%19 523,4
  • FTSE 100−0,31%8 700,53
  • Nikkei 225−0,72%38 787,02
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%100,17
  • OMX Baltic1,52%298
  • OMX Riga0,02%868,54
  • OMX Tallinn1,95%1 877,9
  • OMX Vilnius0,37%1 147,82
  • S&P 500−0,95%6 025,99
  • DOW 30−0,99%44 303,4
  • Nasdaq −1,36%19 523,4
  • FTSE 100−0,31%8 700,53
  • Nikkei 225−0,72%38 787,02
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%100,17
  • 04.02.08, 13:10
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Minisaidid koguvad populaarsust

See, et igal firmal on koduleht, on argipäev. Trendiks on saamas, et ka korralikul turunduskampaanial on oma kodulehekülg mis asub eraldi aadressil.
Internetiturunduse spetsialisti Priit Kallase hinnangul on minisaidid on kõige efektiivsem meetod oma internetireklaamist tulemus välja pigistada: "Kindlasti jääb alati neid, kes seda mingi põhjusel ei tee, aga minisait on annab paremaid tulemusi kui koduleht. Arvan, et minisaitide senisel vähesel kasutamisel sellel on kaks põhjust: teadmatus ja laiskus."
Internetireklaami firma Klikivabrik juhi Jaano Martin Otsa arvates peab minisait, kuhu külastajad suunatakse, olema eelkõige ja ainult funktsionaalne: „Meelelahutust otsitakse mujalt, kus on rohkem ja kvaliteetsemat. Samuti nagu e-maksuametis toimetav maksumaksja ei taha sel hetkel vanade sõpradega kalapüügist chattida või panganeti külastaja ei viitsi oma kontoväljavõtete kõrval flirtida. Vahet pole, kas liiklus meelitatakse minisaidile spämmiga, bänneritega või välireklaamiga, tähtis on kampaanialehe eesmärgipärasus.“
Võimsaid minisaite kasutavad Coca-Cola, Mentos ja muud maailma juhtivad firmad, hiljuti ka näiteks Hansapanga bränd NPNK. Näiteks sobib hästi käimasolev EMT mobiil-id kampaania lehekülg mid.ee, kus firma ühe toote tutvustamiseks on loodud eraldi veebileht, selle reklaamimiseks on käimas kampaania mitmetes reklaamikanalites.
EMT-i MID leht ei ole väga õnnestunud näide minisaidist leiab Ots: „MID saidi puhul tuleb küll tunnustada filmiloojate ja veebitreialite suurt tööd. Interaktiivne film on teosena muljetavaldav, sinna kutsuv kampaania massiivne. Põhimõte, et ükskõik mida räägitakse, peaasi, et räägitakse, saavutati edukalt. Kindlasti mõjus hästi mainekampaaniana: uuenduslik, jõukas, mastaapne. Rikka firma asi, võib ilutulestikku paugutada küll.
Lubadustele ei vasta sait sugugi. Reklaam lubas tutvumist seksika Annikaga ja talle peale klikkimist ning kõrvaklappidega hunti. Aga minisait hakkas mingit tehnoloogiajura ajama. Kas tuleb jaht või ei tule, ma küsin, kus on hundid, kus on tüdrukud, keda lubati?“
Minisaitide teemal loe pikemalt homme ilmuvast Äripäeva turundusrubriigist.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 31.01.25, 11:35
Ettevõtete territooriumid peidavad endas palju tuleohutusriske – kuidas neid maandada enne, kui käib päriselt „pauk“?
Ühe ettevõtte alalt ehitusmaterjalide või kütuse vargus on ärile suur kahju. Kui süttib tootmishoone või masin, võib see tähendada mitu miljonit varakahju ning halvemal juhul ohtu inimeludele. Varajane riskide maandamine ja mitu sammu ette mõtlemine võib õnnetuse korral päästa terve äritegevuse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele