The Coca-Cola Company 2007. aasta neljanda
kvartali kasum aktsia kohta oli 0,52 dollarit, 79 protsenti enam kui 2006.
aastal. Kogu aasta kasum aktsia kohta suurenes 19 protsendi võrra ehk 2,57
dollarini.
Üleilmne müügimaht (tingkastides) suurenes eelmise aasta viimases kvartalis viis protsenti ja 2007. aastal kokku kuus protsenti, mis tähendab 1,2 miljardit müüdud kasti enam kui 2006. aastal. Kasvas nii karboniseeritud kui ka karboniseerimata jookide müük, esimesi müüdi neli protsenti ja teisi 12 protsenti rohkem kui eelneval aastal, teatas ettevõte.
„2007. aasta oli väljapaistvate saavutuste aasta,“ ütles The Coca-Cola Company juht Neville Isdell. „Meie äritulemused olid väga head ning suurendasime kompanii väärtust meie aktsionäride jaoks. Tegime seda nii oma brände tarbijatele veelgi atraktiivsemaks muutes kui ka luues sidemeid kogukondadega, kelle teenistuses me oleme. Meie strateegia on paigas, meie brändivalik on lai ja meid saadab edu maailma erinevais paigus – seega oleme valmis nii eesootavateks võimalusteks kui ka väljakutseteks ning usume, et ka 2008. aasta on meie jaoks edukas.“
The Coca-Cola Company 2007. aasta kasvu peamiseks vedajaks olid väljaspool Ameerika Ühendriike asuvad, eelkõige arenevad turud. Euroopa Liidu grupis suurenes aasta puhastulu 14 protsenti ja tegevuskasum 16 protsenti. Müügimaht kasvas viimases kvartalis kaks ja kogu aasta arvestuses kolm protsenti, seda hoolimata võrdlusest 2006. aasta erakordselt eduka teise poolaastaga.
„Balti riigid on andnud The Coca-Cola Company headesse tulemustesse Euroopas väga olulise panuse,“ ütles Coca-Cola Balti Jookide ASi juht Mariusz Kiepas. „Me oleme olnud viimase kolme aasta jooksul pidevalt üks kiiremini kasvavaid Coca-Cola üksusi Euroopas ning meie tulemused on märkimisväärselt paremad kui meie proportsionaalne roll Euroopas eeldaks.“
Seotud lood
Atlantas asuv USA suurpank SunTrust viis
teisipäeval lõpuni Coca-Cola Co aktsiate müügi, mille omanik oli pank peaaegu 90
aastat.
Tallinnas jooke tootev Coca-Cola HBC vaatab
praegu üle Balti investeerimisstrateegia üle, eesmärgiks on olla endiselt
konkurentsivõimeline.
Foruse juhatuse liige Einar Laagriküll arutleb, milliste väljakutsetega ettevõtted peavad praegu silmitsi seisma ja kui oluline on järjest sagenevate küberrünnakut ajastul mõelda ka füüsilisele turvalisusele. Kui füüsilise turvalisuse samme läbi ei mõtle, võivad ülejäänud mehhanismid osutuda täiesti kasutuks.