• OMX Baltic0,04%302,27
  • OMX Riga0,05%893,37
  • OMX Tallinn0,14%2 069,46
  • OMX Vilnius0,3%1 201,12
  • S&P 5000,52%6 204,95
  • DOW 300,63%44 094,77
  • Nasdaq 0,47%20 369,73
  • FTSE 100−0,43%8 760,96
  • Nikkei 225−1,09%40 045,11
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,12
  • OMX Baltic0,04%302,27
  • OMX Riga0,05%893,37
  • OMX Tallinn0,14%2 069,46
  • OMX Vilnius0,3%1 201,12
  • S&P 5000,52%6 204,95
  • DOW 300,63%44 094,77
  • Nasdaq 0,47%20 369,73
  • FTSE 100−0,43%8 760,96
  • Nikkei 225−1,09%40 045,11
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,12
  • 14.02.08, 17:12
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Coca-Cola aasta kasum aktsia kohta suurenes 19%

The Coca-Cola Company 2007. aasta neljanda kvartali kasum aktsia kohta oli 0,52 dollarit, 79 protsenti enam kui 2006. aastal. Kogu aasta kasum aktsia kohta suurenes 19 protsendi võrra ehk 2,57 dollarini.
Üleilmne müügimaht (tingkastides) suurenes eelmise aasta viimases kvartalis viis protsenti ja 2007. aastal kokku kuus protsenti, mis tähendab 1,2 miljardit müüdud kasti enam kui 2006. aastal. Kasvas nii karboniseeritud kui ka karboniseerimata jookide müük, esimesi müüdi neli protsenti ja teisi 12 protsenti rohkem kui eelneval aastal, teatas ettevõte.
„2007. aasta oli väljapaistvate saavutuste aasta,“ ütles The Coca-Cola Company juht Neville Isdell. „Meie äritulemused olid väga head ning suurendasime kompanii väärtust meie aktsionäride jaoks. Tegime seda nii oma brände tarbijatele veelgi atraktiivsemaks muutes kui ka luues sidemeid kogukondadega, kelle teenistuses me oleme. Meie strateegia on paigas, meie brändivalik on lai ja meid saadab edu maailma erinevais paigus – seega oleme valmis nii eesootavateks võimalusteks kui ka väljakutseteks ning usume, et ka 2008. aasta on meie jaoks edukas.“
The Coca-Cola Company 2007. aasta kasvu peamiseks vedajaks olid väljaspool Ameerika Ühendriike asuvad, eelkõige arenevad turud. Euroopa Liidu grupis suurenes aasta puhastulu 14 protsenti ja tegevuskasum 16 protsenti. Müügimaht kasvas viimases kvartalis kaks ja kogu aasta arvestuses kolm protsenti, seda hoolimata võrdlusest 2006. aasta erakordselt eduka teise poolaastaga.

Artikkel jätkub pärast reklaami

„Balti riigid on andnud The Coca-Cola Company headesse tulemustesse Euroopas väga olulise panuse,“ ütles Coca-Cola Balti Jookide ASi juht Mariusz Kiepas. „Me oleme olnud viimase kolme aasta jooksul pidevalt üks kiiremini kasvavaid Coca-Cola üksusi Euroopas ning meie tulemused on märkimisväärselt paremad kui meie proportsionaalne roll Euroopas eeldaks.“

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 16 p 4 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele