• OMX Baltic0,2%303,91
  • OMX Riga0,13%870,9
  • OMX Tallinn0,4%1 987,96
  • OMX Vilnius−0,18%1 192,12
  • S&P 5000,43%5 631,26
  • DOW 300,7%41 113,97
  • Nasdaq 0,27%17 738,16
  • FTSE 100−0,44%8 559,33
  • Nikkei 225−0,14%36 779,66
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%91,14
  • OMX Baltic0,2%303,91
  • OMX Riga0,13%870,9
  • OMX Tallinn0,4%1 987,96
  • OMX Vilnius−0,18%1 192,12
  • S&P 5000,43%5 631,26
  • DOW 300,7%41 113,97
  • Nasdaq 0,27%17 738,16
  • FTSE 100−0,44%8 559,33
  • Nikkei 225−0,14%36 779,66
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%91,14
  • 26.03.08, 09:43
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

NPNK unne vajunud boonussüsteemi asemel saab auhindu ise osta

Eelmise nädala teises pooles said Hansapanga NPNK kliendid pangalt kirja, kus teavitatakse kliente, et NPNK kaardi kasutajatele ei jagata enam auhindu. Pank nimetas seda boonusesüsteemi puhkusele minekuks.
Hansapangas NPNKga tegelev Piret Põld põhjendas boonussüsteemi puhkusele minekut sooviga klientidele pakkuda uuendusi kampaaniate/teenuste osas.
„Leveli tähtajalise kampaania puhkusele minekuga seoses võimaldame klientidele kampaaniaid, kus enam punkte koguma ei pea, vaid piisab NPNK kaardist, et valida kaupmeeste juurest kaupa väga hea hinnaga,“ märkis Põld.
„Kui Leveli kampaania raames pidi klient maksma, koguma punkte, ootama kord kuus teadet, palju on punkte ja siis ootama kaks nädalat tunnistust, mille alusel sai kätte ühe kingi kuus, siis nüüd pakume kliendile hooajalisi kampaaniaid pakkumistega partneritelt ja neid saab võtta nii palju kui vajadust on ning ei pea punkte koguma. Seega on NPNK kasud korraga kättesaadavad kõigile NPNK kaardiomanikele,“ selgitas ta.
Põld lisas, et NPNK kaardiomanikele on supersoodustusi pakkuvad kampaaniad Hansapanga partnervõrgustikus. Olukord välistab auhinna postitusele kuluva aja kulu ning klient saab koheselt soovitud hüve kätte ja valik ei ole piiratud vaid kasutatav kogu kampaania vältel.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele