Eelmise nädala teises pooles said
Hansapanga NPNK kliendid pangalt kirja, kus teavitatakse kliente, et NPNK kaardi
kasutajatele ei jagata enam auhindu. Pank nimetas seda boonusesüsteemi puhkusele
minekuks.
Hansapangas NPNKga tegelev Piret Põld põhjendas boonussüsteemi puhkusele minekut sooviga klientidele pakkuda uuendusi kampaaniate/teenuste osas.
„Leveli tähtajalise kampaania puhkusele minekuga seoses võimaldame klientidele kampaaniaid, kus enam punkte koguma ei pea, vaid piisab NPNK kaardist, et valida kaupmeeste juurest kaupa väga hea hinnaga,“ märkis Põld.
„Kui Leveli kampaania raames pidi klient maksma, koguma punkte, ootama kord kuus teadet, palju on punkte ja siis ootama kaks nädalat tunnistust, mille alusel sai kätte ühe kingi kuus, siis nüüd pakume kliendile hooajalisi kampaaniaid pakkumistega partneritelt ja neid saab võtta nii palju kui vajadust on ning ei pea punkte koguma. Seega on NPNK kasud korraga kättesaadavad kõigile NPNK kaardiomanikele,“ selgitas ta.
Põld lisas, et NPNK kaardiomanikele on supersoodustusi pakkuvad kampaaniad Hansapanga partnervõrgustikus. Olukord välistab auhinna postitusele kuluva aja kulu ning klient saab koheselt soovitud hüve kätte ja valik ei ole piiratud vaid kasutatav kogu kampaania vältel.