• OMX Baltic−0,01%293,12
  • OMX Riga0,3%914,45
  • OMX Tallinn0,26%1 906,05
  • OMX Vilnius−0,19%1 261,88
  • S&P 5000,81%6 717,8
  • DOW 300,61%46 470,85
  • Nasdaq 1,06%22 920,13
  • FTSE 1000,51%9 402,11
  • Nikkei 2253,37%49 185,5
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,21
  • OMX Baltic−0,01%293,12
  • OMX Riga0,3%914,45
  • OMX Tallinn0,26%1 906,05
  • OMX Vilnius−0,19%1 261,88
  • S&P 5000,81%6 717,8
  • DOW 300,61%46 470,85
  • Nasdaq 1,06%22 920,13
  • FTSE 1000,51%9 402,11
  • Nikkei 2253,37%49 185,5
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,21
  • 09.12.09, 19:27
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ettevõtjad: laitmatu mainega tegijaid on palju

Äripäev palus päevaküsimusena nimetada ettevõtjaid, kellel on väga hea renomee. Vastajad leidsid, et plekita mainega tegijaid on palju, kuid neist räägitakse vähe.
„Enamik on laitmatu mainega, neid on väga palju. Eestis on jäänud mulje, et kui Äripäev käsitleb aasta jooksul rohkem viite-kuute ettevõtjat, et see ongi kõik. Aga pole ju! Iga talumees ja FIE võib olla ka ettevõtja,“ ütles TÜ E-Piim juhatuse esimees Jaanus Murakas.
„Neid on palju, väga palju. Ma usun ettevõtlusesse ja ettevõtluses tegutsevatesse inimestesse, samuti juhtidesse,“ lausus US Investi juhatuse liige Peeter Tohver.
„Aga laitmatu renomeega ettevõtjana pakuks enda grupikaaslast, kes küll praegu on Tartu Ülikool kantsler Andres Liinat. Mina ei tea küll ühtegi plekki tema karjääri peal,“ rääkis juba konkreetsemalt Amserv Grupi AS üks omanik ja juhatuse esimees Raivo Kütt. Ta lisas, et laitmatu renomee on kindlasti oluline, sest mingil määral laieneb see ju kogu firmale, aga mida suurem on ettevõte ja tuntum inimene, seda lihtsam on leida tema kohta midagi.

Artikkel jätkub pärast reklaami

„Maine on eriti oluline börsifirmade, finantsinstitutsioonide ja tuntud brändide puhul. Kui su kaupa tarbib suur hulk inimesi, siis võib mainekaotus tähendada ka klientide kaotust,“ sõnas Murakas.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele