YouTube leidis alkoholivastasest reklaamist keeldudes, et Suurbritannia tervishoiusüsteemi videoklipp purjus neiust on liiga elust enesest, et seda laiale publikule näidata.
Videoklipis, mis kannab nimetust Bloody Mary, kohtavad noored tänaval purjus neiut, kes pissib ümbrusele mingit tähelepanu pööramata ja ise kontsakingadel vaevu püsti seistes jalgu hargitades maha. Noored hakkavad neiu üle naerma ja näevad seejärel, kuidas ta näoli maha prantsatab. Kui neiu pead tõstab, valgub tema näole veri, vahendas Sky News.
Kaheksa päeva jooksul jõudis seda alkoholivastast reklaami vaadata 15 000 inimest. Reklaami looja andmetel kasutati videoklipis professionaalseid näitlejaid, kuid asja mõte seisnes noorte hoiatamises liigse napsu eest jõulupühade aegu.
YouTube'is näeb praegu vaid 18 esimest sekundit pissiva neiu videost. Täispikka videot võib vaadata
siit.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!