• OMX Baltic−0,18%293,76
  • OMX Riga−0,03%916,06
  • OMX Tallinn−0,71%1 964,19
  • OMX Vilnius0,00%1 233,86
  • S&P 500−0,13%6 606,76
  • DOW 30−0,27%45 757,9
  • Nasdaq −0,07%22 333,96
  • FTSE 100−0,88%9 195,66
  • Nikkei 2250,3%44 902,27
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,68
  • OMX Baltic−0,18%293,76
  • OMX Riga−0,03%916,06
  • OMX Tallinn−0,71%1 964,19
  • OMX Vilnius0,00%1 233,86
  • S&P 500−0,13%6 606,76
  • DOW 30−0,27%45 757,9
  • Nasdaq −0,07%22 333,96
  • FTSE 100−0,88%9 195,66
  • Nikkei 2250,3%44 902,27
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,68
  • 17.12.09, 17:58
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

YouTube tsenseeris purjus pissiva neiuga reklaami

YouTube leidis alkoholivastasest reklaamist keeldudes, et Suurbritannia tervishoiusüsteemi videoklipp purjus neiust on liiga elust enesest, et seda laiale publikule näidata.
Videoklipis, mis kannab nimetust Bloody Mary, kohtavad noored tänaval purjus neiut, kes pissib ümbrusele mingit tähelepanu pööramata ja ise kontsakingadel vaevu püsti seistes jalgu hargitades maha. Noored hakkavad neiu üle naerma ja näevad seejärel, kuidas ta näoli maha prantsatab. Kui neiu pead tõstab, valgub tema näole veri, vahendas Sky News.
Kaheksa päeva jooksul jõudis seda alkoholivastast reklaami vaadata 15 000 inimest. Reklaami looja andmetel kasutati videoklipis professionaalseid näitlejaid, kuid asja mõte seisnes noorte hoiatamises liigse napsu eest jõulupühade aegu.
YouTube'is näeb praegu vaid 18 esimest sekundit pissiva neiu videost. Täispikka videot võib vaadata siit.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele