Toyota juht sai veidi rohkem kui kolm aastat tagasi karmi hoiatuse, et mitme automudeli ohutuse tagamises võib tulla olulisi probleeme peamiselt kulude kokkuhoiu ja ajutiste töötajate kasutamise tõttu.
Ettevõtte siseses kirjavahetuses tuvastati, et töötaja avaldas pahameelt juba 2006. aasta oktoobris Toyota tolleaegsele tegevjuhile Katsuaki Watanabele, et ettevõtte on autotootmise andnud amatööridele ja jätnud tagaplaanile ohutustalase teave jälgimise, kirjutas telegraph.co.uk.
Kirjavahetus on üle antud USA kongressi komiteele, mis uurib Toyota turvalisuse probleeme. "Kui Toyota juhid on ignoreerinud olulisi turvalisuse probleeme, mille on tõstatanud autotootja töötajad, paneb see kahtluse alla Toyota korporatsiooni prioriteedid nende pühendumisel turvaliste autode tootmisel," kirjutas kongresman Edolphus Towns Toyota US tegevjuhile Yoshimi Inabale.
"Peaagu neli aasta tagasi oli Toyota töötajatel julgust hoiatada oma tegevjuhte, et autode tootmisel ohverdatakse kokkuhoidu läbisurudes turvalisuse arvelt. Kui autotootja juhid oleksid kuulanud nende hoiatusi, poleks meil täna sellist probleemi," tõdes Towns.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Tänaseks on üle maailma umbes 8,5 miljonit Toyota ja Lexuse sõidukit tagasi kutsutud, et kontrollida vigast pidurisüsteemi ja kinni kiiluvat gaasipedaali.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!