• OMX Baltic0,18%294,92
  • OMX Riga−0,25%914,61
  • OMX Tallinn−0,04%1 987,79
  • OMX Vilnius0,33%1 232,83
  • S&P 500−0,05%6 584,29
  • DOW 30−0,59%45 834,22
  • Nasdaq 0,44%22 141,1
  • FTSE 1000,01%9 284,19
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,89
  • OMX Baltic0,18%294,92
  • OMX Riga−0,25%914,61
  • OMX Tallinn−0,04%1 987,79
  • OMX Vilnius0,33%1 232,83
  • S&P 500−0,05%6 584,29
  • DOW 30−0,59%45 834,22
  • Nasdaq 0,44%22 141,1
  • FTSE 1000,01%9 284,19
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,89
  • 12.03.10, 11:16
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Toyota ohutusprobleemid ilmnesid juba 2006. aastal

Toyota juht sai veidi rohkem kui kolm aastat tagasi karmi hoiatuse, et mitme automudeli ohutuse tagamises võib tulla olulisi probleeme peamiselt kulude kokkuhoiu ja ajutiste töötajate kasutamise tõttu.
Ettevõtte siseses kirjavahetuses tuvastati, et töötaja avaldas pahameelt juba 2006. aasta oktoobris Toyota tolleaegsele tegevjuhile Katsuaki Watanabele, et ettevõtte on autotootmise andnud amatööridele ja  jätnud tagaplaanile ohutustalase teave jälgimise, kirjutas telegraph.co.uk.
Kirjavahetus on üle antud USA kongressi komiteele, mis uurib Toyota turvalisuse probleeme. "Kui Toyota juhid on ignoreerinud olulisi turvalisuse probleeme, mille on tõstatanud autotootja töötajad, paneb see kahtluse alla Toyota korporatsiooni prioriteedid nende pühendumisel turvaliste autode tootmisel," kirjutas kongresman Edolphus Towns Toyota US tegevjuhile Yoshimi Inabale.
"Peaagu neli aasta tagasi oli Toyota töötajatel julgust hoiatada oma tegevjuhte, et autode tootmisel ohverdatakse kokkuhoidu läbisurudes  turvalisuse arvelt. Kui  autotootja juhid oleksid kuulanud nende hoiatusi, poleks meil täna sellist probleemi," tõdes Towns.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tänaseks on  üle maailma umbes 8,5 miljonit Toyota ja Lexuse sõidukit tagasi kutsutud, et kontrollida vigast pidurisüsteemi ja kinni kiiluvat gaasipedaali.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele