• OMX Baltic−0,42%300,01
  • OMX Riga−0,06%892,98
  • OMX Tallinn−0,6%2 068,62
  • OMX Vilnius0,24%1 202,47
  • S&P 5000,47%6 227,42
  • DOW 30−0,02%44 484,42
  • Nasdaq 0,94%20 393,13
  • FTSE 100−0,12%8 774,69
  • Nikkei 2250,06%39 785,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,12
  • OMX Baltic−0,42%300,01
  • OMX Riga−0,06%892,98
  • OMX Tallinn−0,6%2 068,62
  • OMX Vilnius0,24%1 202,47
  • S&P 5000,47%6 227,42
  • DOW 30−0,02%44 484,42
  • Nasdaq 0,94%20 393,13
  • FTSE 100−0,12%8 774,69
  • Nikkei 2250,06%39 785,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,12
  • 12.03.10, 11:16
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Toyota ohutusprobleemid ilmnesid juba 2006. aastal

Toyota juht sai veidi rohkem kui kolm aastat tagasi karmi hoiatuse, et mitme automudeli ohutuse tagamises võib tulla olulisi probleeme peamiselt kulude kokkuhoiu ja ajutiste töötajate kasutamise tõttu.
Ettevõtte siseses kirjavahetuses tuvastati, et töötaja avaldas pahameelt juba 2006. aasta oktoobris Toyota tolleaegsele tegevjuhile Katsuaki Watanabele, et ettevõtte on autotootmise andnud amatööridele ja  jätnud tagaplaanile ohutustalase teave jälgimise, kirjutas telegraph.co.uk.
Kirjavahetus on üle antud USA kongressi komiteele, mis uurib Toyota turvalisuse probleeme. "Kui Toyota juhid on ignoreerinud olulisi turvalisuse probleeme, mille on tõstatanud autotootja töötajad, paneb see kahtluse alla Toyota korporatsiooni prioriteedid nende pühendumisel turvaliste autode tootmisel," kirjutas kongresman Edolphus Towns Toyota US tegevjuhile Yoshimi Inabale.
"Peaagu neli aasta tagasi oli Toyota töötajatel julgust hoiatada oma tegevjuhte, et autode tootmisel ohverdatakse kokkuhoidu läbisurudes  turvalisuse arvelt. Kui  autotootja juhid oleksid kuulanud nende hoiatusi, poleks meil täna sellist probleemi," tõdes Towns.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tänaseks on  üle maailma umbes 8,5 miljonit Toyota ja Lexuse sõidukit tagasi kutsutud, et kontrollida vigast pidurisüsteemi ja kinni kiiluvat gaasipedaali.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 13 p 23 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele