• OMX Baltic−0,03%283,88
  • OMX Riga−0,14%875,73
  • OMX Tallinn0,51%1 790,88
  • OMX Vilnius0,33%1 121,49
  • S&P 5001%5 996,66
  • DOW 300,78%43 487,83
  • Nasdaq 1,51%19 630,2
  • FTSE 1001,35%8 505,22
  • Nikkei 225−0,31%38 451,46
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%105,6
  • OMX Baltic−0,03%283,88
  • OMX Riga−0,14%875,73
  • OMX Tallinn0,51%1 790,88
  • OMX Vilnius0,33%1 121,49
  • S&P 5001%5 996,66
  • DOW 300,78%43 487,83
  • Nasdaq 1,51%19 630,2
  • FTSE 1001,35%8 505,22
  • Nikkei 225−0,31%38 451,46
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%105,6
  • 29.10.10, 10:59
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Enn Parel: Facebook liiga kitsas kanal värbamiseks

Tallinna Kaubamaja ei ole töötajaid otsinud Facebooki kaudu kuulutades, ettevõtte müügi- ja turundusdirektori Enn Pareli sõnul jääb see kanal selleks liiga kitsaks.
„Me ei ole otsinud, aga ei ole ka viimasel ajal töötajaid otsinud. Pigem on n-ö koormuseid suurendatud masu kõrgeperioodil,“ rääkis Parel. Tema sõnul on Facebooki häda personaliotsingu korraldamisel selles, et kuulutust näeks vaid need inimesed, kes on Kaubamaja või mis tahes teist ettevõtet n-ö laikinud see tähendab vajutanud nuppu Like/meeldib. 
„Facebooki mõningase suletuse tõttu jääb ta natuke kitsaks kanaliks. Personali värbamisel ei ole see kõige parem vahend,“ märkis Parel ja lisas, et tööportaalides kuulutamine on tulemuslikum, sest seal on juba inimesed, kes tööd otsivad. „See on selline sihtimise küsimus ja internet võimaldab päris täpselt sihtida,“ selgitas ta.
Suurema hulga töötajate värbamisel annab Pareli kinnitusel väga hea tulemuse ka mõnes loetavas keskkonnas töökuulutuse nn bänneri vormis reklaamimine.
Ka taustaotsinguna ei kasuta Kaubamaja Facebooki tihti. „Oleme seda vähesel määral teinud. Aga probleem on see, et kui inimene paneb privaatsuse seaded kõrgeks, siis ei näe sa peale tema pildi sealt midagi. People on võib-olla isegi parem tööriist. See annab võimaluse vaadata, mida inimese kohta internetis üldse leidub,“ rääkis ta.
Guugeldamine on aga küll tulevase töötaja tausta kontrollimisel Kaubamajal igapäevases kasutuses. 

Seotud lood

Uudised
  • 29.10.10, 10:22
G4S: Facebook veel taustainfo, mitte töökuulutuse keskkond
Facebooki kaudu meie töötajat otsinud ei ole, küll aga vaadanud inimeste tausta, kuid kindlasti on ameteid, mille töötajate otsimiseks on sotsiaalvõrgustik sobilik, rääkis ASi G4S Eesti personalidirektor Eela Velström.
Uudised
  • 29.10.10, 08:19
Tööandja piilub töötaja järgi
Tööandjad kasutavad üha rohkem värbamisel tutvumisvõrgustikke, mille abil saab kerge vaevaga konkursist välja sõeluda ropendajad, peoloomad, omasooiharad  ja teised võimalikku võõristust tekitavad kandidaadid.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.12.24, 12:49
Tarkvaraarendaja Merada: turvanõrkusi tuleks otsida vähemalt kord kuus
Tarkvaraarendajale Merada on turvalisuse tagamine ühtviisi oluline nii uue tarkvara kirjutamisel kui ka küberrünnaku ohu minimeerimisel oma ettevõttele. Viimase jaoks tehakse koostöös Teliaga regulaarselt turvanõrkuste kontrolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele