• OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • 29.10.10, 10:59

Enn Parel: Facebook liiga kitsas kanal värbamiseks

Tallinna Kaubamaja ei ole töötajaid otsinud Facebooki kaudu kuulutades, ettevõtte müügi- ja turundusdirektori Enn Pareli sõnul jääb see kanal selleks liiga kitsaks.
„Me ei ole otsinud, aga ei ole ka viimasel ajal töötajaid otsinud. Pigem on n-ö koormuseid suurendatud masu kõrgeperioodil,“ rääkis Parel. Tema sõnul on Facebooki häda personaliotsingu korraldamisel selles, et kuulutust näeks vaid need inimesed, kes on Kaubamaja või mis tahes teist ettevõtet n-ö laikinud see tähendab vajutanud nuppu Like/meeldib. 
„Facebooki mõningase suletuse tõttu jääb ta natuke kitsaks kanaliks. Personali värbamisel ei ole see kõige parem vahend,“ märkis Parel ja lisas, et tööportaalides kuulutamine on tulemuslikum, sest seal on juba inimesed, kes tööd otsivad. „See on selline sihtimise küsimus ja internet võimaldab päris täpselt sihtida,“ selgitas ta.
Suurema hulga töötajate värbamisel annab Pareli kinnitusel väga hea tulemuse ka mõnes loetavas keskkonnas töökuulutuse nn bänneri vormis reklaamimine.
Ka taustaotsinguna ei kasuta Kaubamaja Facebooki tihti. „Oleme seda vähesel määral teinud. Aga probleem on see, et kui inimene paneb privaatsuse seaded kõrgeks, siis ei näe sa peale tema pildi sealt midagi. People on võib-olla isegi parem tööriist. See annab võimaluse vaadata, mida inimese kohta internetis üldse leidub,“ rääkis ta.
Guugeldamine on aga küll tulevase töötaja tausta kontrollimisel Kaubamajal igapäevases kasutuses. 

Seotud lood

Uudised
  • 29.10.10, 10:22
G4S: Facebook veel taustainfo, mitte töökuulutuse keskkond
Facebooki kaudu meie töötajat otsinud ei ole, küll aga vaadanud inimeste tausta, kuid kindlasti on ameteid, mille töötajate otsimiseks on sotsiaalvõrgustik sobilik, rääkis ASi G4S Eesti personalidirektor Eela Velström.
Uudised
  • 29.10.10, 08:19
Tööandja piilub töötaja järgi
Tööandjad kasutavad üha rohkem värbamisel tutvumisvõrgustikke, mille abil saab kerge vaevaga konkursist välja sõeluda ropendajad, peoloomad, omasooiharad  ja teised võimalikku võõristust tekitavad kandidaadid.
  • ST
Sisuturundus
  • 24.07.24, 15:46
Eesti inimesed eelistavad suvel üha enam alkoholivaba õlut, siidrit või longdrinki
Käes on suur suvi ning põhiline puhkuste aeg. Ekslikult arvatakse, et soe suveaeg kipub paljudele eestlastele koos alkoholiga mööduma. Aastast aastasse on kasvanud aga just alkoholivabade toodete populaarsus ning seda mitte üksnes suvel, vaid üleüldiselt – kasvanud on nii alkoholivabade toodete hulk kui ka tarbijate nõudlus.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele