Tallinna Kaubamaja ei ole töötajaid otsinud Facebooki kaudu kuulutades, ettevõtte müügi- ja turundusdirektori Enn Pareli sõnul jääb see kanal selleks liiga kitsaks.
„Me ei ole otsinud, aga ei ole ka viimasel ajal töötajaid otsinud. Pigem on n-ö koormuseid suurendatud masu kõrgeperioodil,“ rääkis Parel. Tema sõnul on Facebooki häda personaliotsingu korraldamisel selles, et kuulutust näeks vaid need inimesed, kes on Kaubamaja või mis tahes teist ettevõtet n-ö laikinud see tähendab vajutanud nuppu Like/meeldib.
„Facebooki mõningase suletuse tõttu jääb ta natuke kitsaks kanaliks. Personali värbamisel ei ole see kõige parem vahend,“ märkis Parel ja lisas, et tööportaalides kuulutamine on tulemuslikum, sest seal on juba inimesed, kes tööd otsivad. „See on selline sihtimise küsimus ja internet võimaldab päris täpselt sihtida,“ selgitas ta.
Suurema hulga töötajate värbamisel annab Pareli kinnitusel väga hea tulemuse ka mõnes loetavas keskkonnas töökuulutuse nn bänneri vormis reklaamimine.
Ka taustaotsinguna ei kasuta Kaubamaja Facebooki tihti. „Oleme seda vähesel määral teinud. Aga probleem on see, et kui inimene paneb privaatsuse seaded kõrgeks, siis ei näe sa peale tema pildi sealt midagi. People on võib-olla isegi parem tööriist. See annab võimaluse vaadata, mida inimese kohta internetis üldse leidub,“ rääkis ta.
Guugeldamine on aga küll tulevase töötaja tausta kontrollimisel Kaubamajal igapäevases kasutuses.
Seotud lood
Facebooki kaudu meie töötajat otsinud ei ole, küll aga vaadanud inimeste tausta, kuid kindlasti on ameteid, mille töötajate otsimiseks on sotsiaalvõrgustik sobilik, rääkis ASi G4S Eesti personalidirektor Eela Velström.
Tööandjad kasutavad üha rohkem värbamisel tutvumisvõrgustikke, mille abil saab kerge vaevaga konkursist välja sõeluda ropendajad, peoloomad, omasooiharad ja teised võimalikku võõristust tekitavad kandidaadid.
Käes on suur suvi ning põhiline puhkuste aeg. Ekslikult arvatakse, et soe suveaeg kipub paljudele eestlastele koos alkoholiga mööduma. Aastast aastasse on kasvanud aga just alkoholivabade toodete populaarsus ning seda mitte üksnes suvel, vaid üleüldiselt – kasvanud on nii alkoholivabade toodete hulk kui ka tarbijate nõudlus.
Enimloetud
1
Ärid ostab ERGO kindlustus
4
Omanik: “Ei ole kantimine!”
Hetkel kuum
![Pae tänava hoone põles 2022. aasta aprillis. Tulekahjust sündis üks keerulisemaid kindlustusjuhtumeid, mis seni Eestis olnud. Kohtuvaidlus hüvitise üle alles käib.](https://static-img.aripaev.ee/?type=preview&uuid=893d860a-e22e-5da5-9b40-93340eab272f&width=3840&q=70)
Ärid ostab ERGO kindlustus
![S&P 500 indeksi suurt kontsentreeritust näeb ta ohukohana.](https://static-img.aripaev.ee/?type=preview&uuid=f696f688-83ef-5395-a1a0-4f975035c97c&width=3840&q=70)
Ekspert nimetab potentsiaalikad alternatiivid
Tagasi Äripäeva esilehele