• OMX Baltic0,56%303,3
  • OMX Riga0,21%869,78
  • OMX Tallinn0,35%1 980,01
  • OMX Vilnius1,02%1 194,22
  • S&P 500−0,77%5 606,91
  • DOW 30−0,95%40 829
  • Nasdaq −0,87%17 689,66
  • FTSE 1000,01%8 597,42
  • Nikkei 2250,08%36 861,14
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%92,51
  • OMX Baltic0,56%303,3
  • OMX Riga0,21%869,78
  • OMX Tallinn0,35%1 980,01
  • OMX Vilnius1,02%1 194,22
  • S&P 500−0,77%5 606,91
  • DOW 30−0,95%40 829
  • Nasdaq −0,87%17 689,66
  • FTSE 1000,01%8 597,42
  • Nikkei 2250,08%36 861,14
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%92,51
  • 29.10.10, 10:59
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Enn Parel: Facebook liiga kitsas kanal värbamiseks

Tallinna Kaubamaja ei ole töötajaid otsinud Facebooki kaudu kuulutades, ettevõtte müügi- ja turundusdirektori Enn Pareli sõnul jääb see kanal selleks liiga kitsaks.
„Me ei ole otsinud, aga ei ole ka viimasel ajal töötajaid otsinud. Pigem on n-ö koormuseid suurendatud masu kõrgeperioodil,“ rääkis Parel. Tema sõnul on Facebooki häda personaliotsingu korraldamisel selles, et kuulutust näeks vaid need inimesed, kes on Kaubamaja või mis tahes teist ettevõtet n-ö laikinud see tähendab vajutanud nuppu Like/meeldib. 
„Facebooki mõningase suletuse tõttu jääb ta natuke kitsaks kanaliks. Personali värbamisel ei ole see kõige parem vahend,“ märkis Parel ja lisas, et tööportaalides kuulutamine on tulemuslikum, sest seal on juba inimesed, kes tööd otsivad. „See on selline sihtimise küsimus ja internet võimaldab päris täpselt sihtida,“ selgitas ta.
Suurema hulga töötajate värbamisel annab Pareli kinnitusel väga hea tulemuse ka mõnes loetavas keskkonnas töökuulutuse nn bänneri vormis reklaamimine.
Ka taustaotsinguna ei kasuta Kaubamaja Facebooki tihti. „Oleme seda vähesel määral teinud. Aga probleem on see, et kui inimene paneb privaatsuse seaded kõrgeks, siis ei näe sa peale tema pildi sealt midagi. People on võib-olla isegi parem tööriist. See annab võimaluse vaadata, mida inimese kohta internetis üldse leidub,“ rääkis ta.
Guugeldamine on aga küll tulevase töötaja tausta kontrollimisel Kaubamajal igapäevases kasutuses. 

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele