Rademari juhi Margus Juksari sõnul oli nende detsembri müük väga hea ja eelkõige sellepärast, et oli korralik talveilm ning talvekaupa ostetakse siis, kui hakkab inimestel külm.
„Eelkõige põhjustas seda korralik talveilm. Mingil määral võib-olla ka eurole üleminek,“ kommenteeris Rademari juht Margus Juksar.
Juksar märkis, et see talv hakkas pihta juba kuskil novembri lõpus ja kui inimesel on külm, siis see mõjutab. „Kui kolm-neli aastat järjest ei ole olnud korralikku talve, siis leidub igas peres inimene, kellel on vaja välja vahetada jope, talvesaapad, kindad, mütsid. Raha ei ole kuhugi kadunud, inimesed teevad otsuseid ratsionaalselt ja ettevaatlikult,“ lausus Juksar.
Juksar täpsustas, et nende müük kasvas umbes üle 30% eelmises detsembris võrreldes varasema aasta detsembriga. „Jaanuaris võrreldes eelmise aasta jaanuariga, mis oli väga super kuu, on müük 30% väiksem. See oli väga ootuspärane. Olles selles kaubanduses üle kümne aasta, mingeid üllatusi siin ei ole,“ rääkis Juksar.
Juksari sõnul ei tabanud pärast krooni ja euro paralleelkäibe perioodi lõppu inimesi eurošokk, aga selge on see, et pärast esimest palgapäeva hakkas nii mõnigi nende numbrite üle täpsemalt mõtlema.
Juksar lisas, et suve müük on neil ka tavaliselt hea. „Suvel on meil alternatiiv jalgratas, rulluisk, jooks. Talvekauba eripära on lihtsalt see, et teda on vaja kohe, kui hakkab inimesel külm. Me ei saada oma last kooli, kui tal on külm, ja me ei lähe ka lapsega õue kelgutama, kui meil on külm. See on esimene märk,“ põhjendas Juksar.
Juksari sõnul prognoosivad nad selleks aastaks 5-7% müügi kasvu. „Sellega võib väga rahul olla, aga sõltub sellest, kas tööpuudus hakkab aasta teisel poolel vähenema või mitte,“ märkis Juksar.
Jaekaubandusettevõtete kaupade jaemüük suurenes 2010. aasta detsembris eelmise aasta sama kuuga võrreldes püsivhindades 5 protsenti, teatas statistikaamet.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!