Jukat Eesti OÜ turundus- ja väljapanekujuhi Helen Vihtoli sõnul on jaanuar alanud positiivselt ning kaupmehed ei tee enam hüperallahindlusi, mis vähendavad müügitulu.
Jukat Eesti OÜ turundus- ja väljapanekujuhi Helen Vihtoli sõnul kasvas nende jaemüük eelmise aasta detsembris varasema aastaga võrreldes. „Suuresti oli see tingitud paremast turundustegevusest ning kaubavalikust. Selgelt oli näha trend, et inimesed panustavad kvaliteeti ja selle tõttu ka tõus,“ kommenteeris Vihtol.
Vihtol lisas, et neid mõjutas oluliselt ka Lego brändi sisenemine Balti turule ja nende turundustegevus, mis oli väga agressiivne ning kajastus ka müükides.
„Jaanuar on alanud positiivselt ning eurole üleminek on müüki pigem positiivselt mõjutanud, kui üldse. Samas toonitan ka, et kaupmeestel on võrreldes 2009. aastaga laovarud praktiliselt otsakorral ning enam ei tehta hüperallahindlusi, mis müügitulu vähendasid,“ täpsustas Vihtol.
Vihtoli sõnul kogu sisseost ning laovarude optimeerimine toimub täpsemalt „Aasta 2011 ootame üldises mõttes positiivset arengut ning vähemalt 10protsendist tõusu,“ kommenteeris turundusjuht.
Jaekaubandusettevõtete kaupade jaemüük suurenes 2010. aasta detsembris eelmise aasta sama kuuga võrreldes püsivhindades 5 protsenti, teatas statistikaamet.
Detsembris oli jaekaubandusettevõtete kaupade jaemüük 354 miljonit eurot (5,5 miljardit krooni). Kaupade jaemüügi kasvu mõjutasid enim tööstuskaupade kauplused, kus jaemüük kasvas 2009. aasta detsembriga võrreldes 11 protsenti.Käibe kasv oli suurim muudes spetsialiseeritud kauplustes, kus kaubeldakse peamiselt arvutite ja nende lisaseadmete, fotokaupade, raamatute, sporditarvete, mängude ja mänguasjade jm. Neis kauplustes suurenes jaemüük 2009. aasta detsembriga võrreldes 18 protsenti.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!