• OMX Baltic0,04%302,27
  • OMX Riga0,05%893,37
  • OMX Tallinn0,14%2 069,46
  • OMX Vilnius0,3%1 201,12
  • S&P 5000,16%6 182,94
  • DOW 300,24%43 923,79
  • Nasdaq 0,18%20 309,39
  • FTSE 100−0,22%8 779,15
  • Nikkei 2250,84%40 487,39
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%91,79
  • OMX Baltic0,04%302,27
  • OMX Riga0,05%893,37
  • OMX Tallinn0,14%2 069,46
  • OMX Vilnius0,3%1 201,12
  • S&P 5000,16%6 182,94
  • DOW 300,24%43 923,79
  • Nasdaq 0,18%20 309,39
  • FTSE 100−0,22%8 779,15
  • Nikkei 2250,84%40 487,39
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%91,79
  • 10.03.11, 15:11
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tele2 turundusjuht: telereklaamil on palju eeliseid

Telereklaam on kasulik, kuna selle puhul töötavad koos pilt, heli, muusika ning emotsionaalsus, rääkis turunduskonverentsil Password 2011 telereklaami eelistest Tele2 turundusdirektor Kristjan Seema.
„Teleinvesteeringute poolest on Tele2 mahud võrreldes teiste operaatoritega kõige väiksemad, kuid ometi ollakse seal väga nähtavad,“ rääkis Seema.
Tema hinnangul on väga oluline see, millised eesmärgid on brändile seatud ja lisaks ratsionaalsetele väärtustele on ühel heal brändil ka emotsionaalsed väärtused. „Väga hea on, kui väärtuseid antakse edasi igas kokkupuutepunktis oma sihtrühmaga,“ rääkis turundusdirektor.
Teleklipil on tema sõnul pilt, heli, muusika, emotsionaalsus ja selle eesmärk on jõuda sihtrühmale kohale. Näiteks on noorte sihtrühmas muusika on äärmiselt oluline telereklaami puhul, paljud noored mäletavad reklaame muusika järgi. „Mõõdame regulaarselt kui palju inimesi on näinud, vaatame, kuidas konkurentidel läheb jne,“ selgitas Seema.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seema kinnitusel on Tele2 avastanud seose reklaami meeldivuse ja mäletatavuse vahel, mis soodustab ka sõnumi meeldejäävust. „Eesti puhul on tele ulatus ka väga hea – nädala puhul kuni 99% elanikkonnast,“ ütles ta.
Seema sõnul peab telereklaam järgima brändi positsioneeringut ehk milliseid väärtuseid kaubamärk kannab. Sama järgime ka veebis, infoteenindustes ja kõigis kokkupuutepunktides, rääkis Seema. 
Kindlasti on vajalik, et teleklipp oleks haarav ja kaasahaarav, siin mängib rolli ka teostav agentuur, lisas ta.
Pikemalt saab Kristjan Seema ettekandest lugeda Best Marketingi blogist

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 17 p 15 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele