• OMX Baltic−0,08%302,85
  • OMX Riga0,05%869,91
  • OMX Tallinn−0,29%1 989,15
  • OMX Vilnius0,16%1 197,64
  • S&P 500−0,07%5 659,91
  • DOW 30−0,29%41 249,38
  • Nasdaq 0,00%17 928,92
  • FTSE 1000,27%8 554,8
  • Nikkei 2251,56%37 503,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%92,8
  • OMX Baltic−0,08%302,85
  • OMX Riga0,05%869,91
  • OMX Tallinn−0,29%1 989,15
  • OMX Vilnius0,16%1 197,64
  • S&P 500−0,07%5 659,91
  • DOW 30−0,29%41 249,38
  • Nasdaq 0,00%17 928,92
  • FTSE 1000,27%8 554,8
  • Nikkei 2251,56%37 503,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%92,8
  • 10.03.11, 15:11
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tele2 turundusjuht: telereklaamil on palju eeliseid

Telereklaam on kasulik, kuna selle puhul töötavad koos pilt, heli, muusika ning emotsionaalsus, rääkis turunduskonverentsil Password 2011 telereklaami eelistest Tele2 turundusdirektor Kristjan Seema.
„Teleinvesteeringute poolest on Tele2 mahud võrreldes teiste operaatoritega kõige väiksemad, kuid ometi ollakse seal väga nähtavad,“ rääkis Seema.
Tema hinnangul on väga oluline see, millised eesmärgid on brändile seatud ja lisaks ratsionaalsetele väärtustele on ühel heal brändil ka emotsionaalsed väärtused. „Väga hea on, kui väärtuseid antakse edasi igas kokkupuutepunktis oma sihtrühmaga,“ rääkis turundusdirektor.
Teleklipil on tema sõnul pilt, heli, muusika, emotsionaalsus ja selle eesmärk on jõuda sihtrühmale kohale. Näiteks on noorte sihtrühmas muusika on äärmiselt oluline telereklaami puhul, paljud noored mäletavad reklaame muusika järgi. „Mõõdame regulaarselt kui palju inimesi on näinud, vaatame, kuidas konkurentidel läheb jne,“ selgitas Seema.
Seema kinnitusel on Tele2 avastanud seose reklaami meeldivuse ja mäletatavuse vahel, mis soodustab ka sõnumi meeldejäävust. „Eesti puhul on tele ulatus ka väga hea – nädala puhul kuni 99% elanikkonnast,“ ütles ta.
Seema sõnul peab telereklaam järgima brändi positsioneeringut ehk milliseid väärtuseid kaubamärk kannab. Sama järgime ka veebis, infoteenindustes ja kõigis kokkupuutepunktides, rääkis Seema. 
Kindlasti on vajalik, et teleklipp oleks haarav ja kaasahaarav, siin mängib rolli ka teostav agentuur, lisas ta.
Pikemalt saab Kristjan Seema ettekandest lugeda Best Marketingi blogist

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele