• OMX Baltic0,11%294,73
  • OMX Riga−0,02%916,74
  • OMX Tallinn−0,14%1 985,82
  • OMX Vilnius0,34%1 233,02
  • S&P 500−0,05%6 584,29
  • DOW 30−0,59%45 834,22
  • Nasdaq 0,44%22 141,1
  • FTSE 100−0,15%9 283,29
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,77
  • OMX Baltic0,11%294,73
  • OMX Riga−0,02%916,74
  • OMX Tallinn−0,14%1 985,82
  • OMX Vilnius0,34%1 233,02
  • S&P 500−0,05%6 584,29
  • DOW 30−0,59%45 834,22
  • Nasdaq 0,44%22 141,1
  • FTSE 100−0,15%9 283,29
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,77
  • 31.08.12, 09:43
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Itaalias bensiin juba 2€ liiter

Giovanni Cimmino täitis oma Fiat Multipla bensiinipaagi Horvaatias enne Itaaliasse tagasipöördumist, et vältida Euroopa kõrgeimat bensiinihinda, vahendab Bloomberg.
„Tarka strateegiat on tarvis, et säästa bensiinilt,“ ütles 37aastane Cimmino, kes juhib Milano lähedal metallikaubanduse ettevõtet. „Kui bensiini hinnad on Itaalias rekordkõrged, kasutan ma rohkem ühistransporti ja väldin mitte hädavajalikke sõite.“
Mõnes Itaalia piirkonnas, näiteks Toskana lähedal, kerkis pliivaba bensiini hind üle kahe euro joone. See on muutnud itaallastele puhkuselt koju tagasisõidu kallimaks.
Autojuhid tunnevad Euroopa võlakriisi mõju, kuna peaminister Mario Monti tõstis bensiini aktsiisimaksu. Kõrgem kütuse hind piirab eraisikute kulutusi ja avaldab negatiivset mõju autotooja Fiati ja autoteede operaatori Atlantia tulemustele.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Nüüd kulutavad itaallased iga nädal rohkem kütusele kui pere toidule. 60-liitrise bensiinipaagi täitmine maksab nüüd 120 eurot võrreldes 111eurose toidukuluga.
Keskmiselt maksid itaallased augusti lõpus pliivaba bensiini eest 1,87 eurot ehk 19 protsenti mullusest enam.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele