• OMX Baltic−0,33%292,8
  • OMX Riga−0,57%910,82
  • OMX Tallinn−0,15%1 961,27
  • OMX Vilnius−0,5%1 227,68
  • S&P 500−0,1%6 600,35
  • DOW 300,57%46 018,32
  • Nasdaq −0,33%22 261,33
  • FTSE 1000,14%9 208,37
  • Nikkei 225−0,25%44 790,38
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%99,25
  • OMX Baltic−0,33%292,8
  • OMX Riga−0,57%910,82
  • OMX Tallinn−0,15%1 961,27
  • OMX Vilnius−0,5%1 227,68
  • S&P 500−0,1%6 600,35
  • DOW 300,57%46 018,32
  • Nasdaq −0,33%22 261,33
  • FTSE 1000,14%9 208,37
  • Nikkei 225−0,25%44 790,38
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%99,25
  • 07.09.12, 10:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Läti ministrid ühte meelt Äripäevaga

Läti peaminister ja transpordiminister on ühel nõul Äripäeva juhtkirjaga, et naaberriikide lennufirmad airBaltic ja Estonian Air peaksid jõud ühendama.
"Oleme avatud Balti riikide ühise lennufirma ideele, kuid keegi pole tõsiselt sellest rääkinud," ütles Dombrovskis. Sama kinnitas ka Ronis, kuid lisas, et tema arvates oleks mõistlikum, kui Balti riikide keskne lennujaam on Riia. Estonian Airi omanikku ehk riiki esindav majandusminister Juhan Parts jäi eile kahe firma ühinemist puudutavat küsimust kuuldes sõnatuks, sest tema sõnul pole sellist varianti siiani arutatud.
Näib, et vähemalt lätlased on Äripäevaga ühte meelt. Ligi kuu aja eest augustis kirjutas Äripäev juhtkirjas, et võiks tõsiselt kaaluda kahe firma, Estonian Airi ja Läti Airbalticu, liitmist ja tugeva regionaalse lennufirma loomist. On ju lennuliinid ehk olulisemgi osa taristust, kui eurorahadest rajatavad Via Baltica või Rail Baltic.
 

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele