Maailma suurima burgeriketi McDonaldsi üleilmne vähemalt 13 kuud avatud söögikohtade müük kasvas novembris aastases võrdluses 2,4 protsenti, kuna USA äri võttis hoogu üles, vahendab Bloomberg.
Analüütikud ootasid vaid 0,2 protsendist müügikasvu. USAs kasvas müük 2,5 protsenti. Seal ootasid analüütikud 0,6 protsendist müügi langust.
14 100 söögikohaga USAs tegutsev kompanii surub läbi ühe dollari menüüd, et meelitada raha lugevaid ameeriklasi sööma. Euroopas kasvas müük 1,4 protsenti ning Aasias ja Aafrikas 0,6 protsenti. Analüütikud ootasid vastavalt 0,1 protsendist kasvu ja 0,9 protsendist kahanemist.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!