Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Eesti firma saadab soomlastele 100euroseid sõnumeid
Eesti firma Daprime valmistab peavalu soomlastele, nõudes neilt SMSide eest suuri arved.
Pealkirja all "Kas peab maksma SMSide eest, mida pole tellinud?" avaldatud loos kirjutab Helsingin Sanomat, et üks 81aastane Helsingi vanaproua sai 100eurose arve Daprime kiirlaenusõnumite eest.
Võrguoperaator Elisa pani numbrile 17119 seepeale sõnumikeelu, kuid soovitas siiski arve maksta ning küsida raha tagasi teenuse pakkujalt. Ajalehe teatel on Daprime tellimata sõnumitega kokku puutunud mitmed soomlased, kes on pöördunud tarbijakaitseametisse.
Daprime omanikud on võrdselt Dmitri Klimenko ja Aleksei Maksimov. 2011. aasta aruandes tõi firma ühena kolmest saavutusest välja „tulemusrikas SMS projekt Soomes”. Pooleteise aastaga, alates asutamisest 2010. suvel kuni 2011. aasta lõpuni oli firma käive 183 000 eurot ja kasumiks 92 000 eurot.
Kõnekeskuse ja klienditoe teenus läbi välise partneri kogub viimastel aastatel populaarsust – see on hea võimalus kokku hoida tööjõukuludelt. Kui teised sarnase teenuse pakkujad vastavad vaid klientide kõnedele, teeb Foruse eriliseks operatiivsus reageerida kiirelt kohapeale patrullekipaaži ja tehnikutega.