Eesti Päevalehe ja Delfi ühendatud toimetuse juht Urmo Soonvaldi sõnul on telepäev juba praegu kasumis.
Soonvald märkis, et otsus teha telepäev veebiportaalis tehti seetõttu, et jooksvat pilti vaadatakse üha enam arvutiekraanilt, mitte televiisorist.. „Mõtlesime, et on viimane aeg pakkuda oma lugejatele üks korralik telepäev,” ütles Soonvald.
Tehniline teostus maksab Delfile ligi paar tuhat eurot ning telepäeva tegemisega on seotud umbes paarkümmend inimest.
Reklaami vastu on huvi olnud Soovaldi sõnul suur. ”Ma ei saa öelda täpset numbrit. Me oleme selle telepäeva plussi müünud, me oleme teeninud rohkem kui on olnud kulusid ja oleme leidnud raha, mida me muidu ei oleks leidnud,” sõnas Soonvald. Telereklaami turgu üle võtta Delfi veel ei suuda, samas soovib veebiportaal kasvatada videote ees oleva reklaami hulka.
Delfi eesmärk ei ole Soonavldi sõnul ühegi telekanaliga konkureerida, vaid pakkuda võimalikult palju sisu ning teha ühe ekraani taga mitut asja: lugeda, galeriisid ning jooksvat pilti vaadata ja kui vaja, siis kommenteerida.
Soonvald nentis, et Delfi on tele näol avamas enda jaoks uut kanalit. Telepäeva on plaanis tema sõnul ka edaspidi läbi viia.
Seotud lood
IIZI finantsjuhi Kaido Kepi sõnul jõuab majanduskasvu üldine aeglustumine kindlustussektorisse viitega, mistõttu on tunda turul kerget jahenemist.
Enimloetud
3
Ettevõtjad ei leia ka ise üksmeelt
Hetkel kuum
Ettevõtjad ei leia ka ise üksmeelt
Tagasi Äripäeva esilehele