Rootsi autotootja Volvo avastas enda Hiina automüüjate seas ulatusliku pettuse, mille käigus võltsiti automüüginumbreid ettevõttesiseste rahaliste boonuste saamiseks, kirjutas Reuters.
Autotootja sisejuurdluse käigus avastati, et 2011. aastal kanti registrisse tuhandeid müügiandmeid, mis tegelikult ei vastanud tõele. Töötajad valetasid boonuste saamiseks müüginumbrid suuremaks. Selleks, et arvepidamine tasakaalus oleks, võltsiti eelmise aasta numbreid väiksemaks. Volvo sõnul tähendab see autotootjale seda, et tegelikult läks neil eelmisel aastal Hiina turul paremini kui arvati.
„Me usume, et lahendasime probleemi, kuid see oli küllaltki keeruline,“ ütles Volvo. Autotootja on varem teatanud, et 2012. aastal langes müük võtmetähtsusega Hiina turul 11%. Andmete uurimisel selgus, et eelmise aasta müük tõusis Hiinas tegelikult 15%.
Alates 2010. aastast kuulub Volvo Hiina ettevõttele Zheijang Geely Holding Group.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!