Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Hiinas peteti Volvo müüginumbritega
Rootsi autotootja Volvo avastas enda Hiina automüüjate seas ulatusliku pettuse, mille käigus võltsiti automüüginumbreid ettevõttesiseste rahaliste boonuste saamiseks, kirjutas Reuters.
Autotootja sisejuurdluse käigus avastati, et 2011. aastal kanti registrisse tuhandeid müügiandmeid, mis tegelikult ei vastanud tõele. Töötajad valetasid boonuste saamiseks müüginumbrid suuremaks. Selleks, et arvepidamine tasakaalus oleks, võltsiti eelmise aasta numbreid väiksemaks. Volvo sõnul tähendab see autotootjale seda, et tegelikult läks neil eelmisel aastal Hiina turul paremini kui arvati.
„Me usume, et lahendasime probleemi, kuid see oli küllaltki keeruline,“ ütles Volvo. Autotootja on varem teatanud, et 2012. aastal langes müük võtmetähtsusega Hiina turul 11%. Andmete uurimisel selgus, et eelmise aasta müük tõusis Hiinas tegelikult 15%.
Alates 2010. aastast kuulub Volvo Hiina ettevõttele Zheijang Geely Holding Group.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.