• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Bauhof: Leedu tarbija on vähenõudlik

    Võrreldes Eestiga lepib Leedu tarbija pisut madalama kvaliteedi ja vastavalt odavama kaubaga, ütles Leedus jõuliselt tegevust vähendava Bauhof Groupi juhatuse liige Mart Vau.

    Järgneb intervjuu Mart Vauga, kes vastas küsimustele kirjalikult.
    Mis on Leedu turu eripärad Bauhofi vaatevinklist, kui võrdlete sealset olukorda Eesti ja Lätiga?
    Võrreldes Eestiga lepib Leedu tarbija pisut madalama kvaliteedi ja vastavalt odavama kaubaga. Lätis me täna tegevad ei ole ning seetõttu puudub meil turuosalise kogemus. Hinnanguliselt arvan, et Läti majandus on kosunud ning sealne turuolukord jääb Eesti ja Leedu vahele.
    Te ei jätka Leedus praeguse viie kauplusega. Mitme kauplusega jätkate ja millised need kauplused saavad olema, mis ellu jäävad?
    Sellele küsimusele mul hetkel vastust ei ole, kuid kohe, kui see vastus on olemas, anname sellest teada. Läbirääkimised kõigi osapooltega kestavad eeldatavalt mõned nädalad ja siis on ka selgus majas.
    Kas ja mil määral kavatsete Leedus vähendada töötajate palkasid lisaks töötajate arvu vähendamisele?
    Töötame vastavat äriplaani alles välja. Muutused tulevad ning need on üsna suured, nagu oma pressiteates ka väljendasime. Hetkel on võrrandis mitu muutujat, mille väärtust me ei tea. Seetõttu ei saa hetkel ka täpsemalt vastata.
    Kuidas läheb Bauhofil Lätis, kus kavatsesite viimase majandusaasta aruande põhjal jaemüügiga alustada?
    Lähiajal ei plaani me Lätis ühtegi kauplust avada. Organisatsioon ja protsessid vajavad korrastamist, mis võtab kindlasti oma aja. Alles siis saab pikemaid plaane teha.
    Millised laienemise plaanid on Bauhofil Eestis, lisaks Mustika keskuses avatavale poele?
    Mustika keskuse kaupluse avame detsembris. Tallinnasse planeerime veel 2-3 uut poodi. Lisaks on katmata veel mõned suuremad linnad. Ambitsioon on Eestis avada 5-7 uut kauplust paari aasta perspektiivis. Täpne ajakava sõltub turu arengutest. Eestis oleme optimistlikud ja teotahtelised.
    Millised kavatsused on teil Eestis olemasolevate poodidega?
    Ükski kauplustekett ei ole kunagi lõpuni valmis. Uute kaupluste rajamise kõrval tahame, et meie olemasolevad kauplused näeksid head välja ning oleksid varustatud parima võimaliku kaubaga. Näiteks praegu paigaldatakse uusi riiuleid ja uuendatakse kontseptsiooni Rakvere kaupluses.
    Maikuus kirjutasime, et Bauhof sõlmis prokuratuuriga kokkuleppe seoses karmide hankelepingutega, mida prokuratuur uuris. Kuidas iseloomustate praeguseid Bauhofi lepinguid tarnijatega?
    Hankelepinguid kaasajastasime juba kolm aastat tagasi. Minu meelest on nad vastastikku sobivad ning kuna äri käib, kinnitab see, et nad on sobivad ka hankijatele.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum
Seotud lood

TalTechi teadur: süsinikdioksiid tuleb kinni püüda
Kliimavõidujooksus aitab meid seni kasutamata tehnoloogia, kirjutab TalTechi vanemteadur Alla Šogenova.
Kliimavõidujooksus aitab meid seni kasutamata tehnoloogia, kirjutab TalTechi vanemteadur Alla Šogenova.
Swedbank tõstis Šiauliai Panga aktsia hinnasihti Tõusuruumi nähakse 34%
Swedbanki hinnangul on Šiauliai Panka toetamas tugev taustsüsteem ning tulemuste paranemine, mille tõttu tõsteti ka aktsia hinnasihti. Praeguselt tasemelt nähakse aktsiale 33,7 protsenti tõusuruumi.
Swedbanki hinnangul on Šiauliai Panka toetamas tugev taustsüsteem ning tulemuste paranemine, mille tõttu tõsteti ka aktsia hinnasihti. Praeguselt tasemelt nähakse aktsiale 33,7 protsenti tõusuruumi.
Meediafirmade TOPi võitja Ekspress Meedia: nii tugev taastumine oli meilegi üllatus
Eriolukord kogu maailmas pani inimesed usaldusväärset meediat lugema, 2020. aastal kasvas Ekspress Meedia digitellijate arv 55%, mis on kõigi aegade rekordkasv. 2021. aastal on trend on sama tugev olnud.
Eriolukord kogu maailmas pani inimesed usaldusväärset meediat lugema, 2020. aastal kasvas Ekspress Meedia digitellijate arv 55%, mis on kõigi aegade rekordkasv. 2021. aastal on trend on sama tugev olnud.
Trükitööstuse TOPi III koht: rahatrüki masinad vuravad hoolega
Hetkel majanduse jahtumist väga ei ennusta, rahatrüki masinad vuravad hoolega ja kindlasti sealt osa läheb tarbimisse, mis omakorda peaks meile ka tulevikus tööd andma, ütles tekstiilist kaelapaelu ning siidist etikette ja kartongist tootesilte valmistava Jospel OÜ tegevjuht Juha Lõmps.
Hetkel majanduse jahtumist väga ei ennusta, rahatrüki masinad vuravad hoolega ja kindlasti sealt osa läheb tarbimisse, mis omakorda peaks meile ka tulevikus tööd andma, ütles tekstiilist kaelapaelu ning siidist etikette ja kartongist tootesilte valmistava Jospel OÜ tegevjuht Juha Lõmps.